اصفهان

آخرین وضعیت جایگاه‌های سوخت در اصفهان/ هیچ کمبودی در عرضه و ارسال بنزین نداریم

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان، از ظهر امروز روند سوخت‌رسانی در برخی جایگاه‌های سوخت کشور با اختلال مواجه شد، گزارش‌های ابتدایی خبرنگاران برگزیده های ایران در اصفهان حاکی از آن بود که جایگاه‌های سوخت بدلیل قطع سامانه‌ها امکان عرضه سوخت را ندارند اما با تلاش متخصصان حوزه نرم‌افزار شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی و وزارت نفت مشکل نرم‌افزاری در جایگاه‌های عرضه سوخت در حال برطرف شدن است.

 

 

علت ایجاد اختلال در تابلوهای شهری اصفهان در حال بررسی است

دقایقی بعد از اعلام خبر اختلال عرضه بنزین در جایگاه‌های سوخت، ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی از اختلال در دوربین‌های دیجیتال شهر اصفهان منتشر شد.

در همین زمینه هادی کریمی مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری اصفهان اعلام کرد: به دلیل بروز اختلال در سامانه تابلوهای متغیر خبری (دیجیتال شهری) این تابلوها موقتاً در برخی از بزرگراه‌های شهر خاموش است و علت ایجاد اختلال توسط نهادهای ذی‌ربط و در کمیته فنی در دست بررسی است.

 

 

بعد از گذشت مدت کوتاهی، با رفع مشکل، روند سوخت‌رسانی در جایگاه‌های اصفهان از سرگرفته شده و جایگاه‌ها به صورت آزاد در حال ارائه بنزین به مردم هستند.

 

 

بیش از ۱۰۰ جایگاه با نرخ بنزین سه هزار تومان در مدار قرار گرفت

حسین صادقیان، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان در گفت‌و‌گویی اظهار کرد: ظهر امروز کل سامانه کشور به دلایل فنی و بدون اطلاع قبلی از مدار عرضه سوخت خارج شد؛ بلافاصله کمیته بحران در تهران تشکیل شد و مقرر شد به جهت رفاه مردم و تسهیل در دریافت بنزین، توانستیم عرضه سوخت در قیمت ۳ هزار تومان برای بنزین را مهیا کنیم.

وی افزود: به طور طبیعی باید بعضی از مسائل فنی را چک می کردیم تا بتوانیم عرضه سوخت در این قیمت را انجام دهیم؛ یک سوم از جایگاه‌های سوخت استان اصفهان در مدار عرضه قرار گرفتند.

صادقیان گفت: مدل نفت و گاز به همین شکل بود؛ بخشی از جایگاه‌های سوخت نفت و گاز در مدار عرضه نفت و گاز ۶۰۰ تومانی قرار گرفت و که قرار شد به ازای هر خودرو، ۱۰۰ لیتر را اختصاص دهیم که مشکل به صورت فوری حل شود؛ امیدوراریم تا پایان امشب کل استان را زیر پوشش ببریم و بتوانیم حداقل عرضه بنزین ۳ هزار تومانی را انجام دهیم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان در پاسخ به سوالی در خصوص شایعه افزایش قیمت بنزین، گفت: این اتفاق به هیچ وجه مقدمه‌ای برای گرانی بنزین نیست و من این را تکذیب می‌کنم و هیچ هدفی را دولت به عنوان افزایش قیمت دنبال نمی‌کند؛ این فقط یک نقص فنی بوده است

وی تصریح کرد: تعدادی از جایگاه‌ها که از مدار عرضه خارج نشده‌اند کماکان عرضه سوخت را با قیمت ۱۵۰۰ و ۳۰۰۰ تومانی انجام می دهند. تقریبا حوزه های شهرستان‌های استان به نوعی از عرضه بنزین ۳۰۰۰ تومان برخوردار هستند.

صادقیان عنوان کرد: مجددا تاکید می‌کنم هیچ کمبودی در عرضه سوخت و ارسال سوخت نداریم و خوشبختانه استان اصفهان در کنار پالایشگاه اصفهان قرار گرفته و به نوعی آنقدر بنزین مازاد داریم که بنزین ۱۲ یا ۱۳ استان دیگر را هم می‌توانیم تامین کنیم؛ مردم عزیز استان حتما این را در جریان باشند که در تامین بنزین مشکلی نداریم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان گفت: هم‌اکنون بیش از ۱۰۰ جایگاه با نرخ سه هزارتومان در مدار قرار گرفته‌اند و پس از برطرف شدن این مشکل مقطعی از بنزین لیتری ۱۵۰۰ تومانی هم استفاده کنند.

انتهای پیام/۳۶۴۹/آ/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا