گیلان

مکتب حاج قاسم امتداد مسیر امام راحل و مقام معظم رهبری است

به گزارش برگزیده های ایران از رشت، امشب همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) مراسم وداع با پیکر پاک ۶ شهید گمنام در گلزار شهدای رشت برگزار شد. 

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در این مراسم با بیان اینکه پیوند مردم در جمهوری اسلامی ایران با شهدا یک پیوند قلبی است، اظهار کرد: ارتباط با شهیدان باعث به سعادت رسیدن انسان در دنیا و آخرت شده و پیمان با شهدا منجر به محکم شدن مسکن و با شهدا می‌شود. 

سردار محمد باقرزاده با اشاره به ویژگی شهدای گرانقدر دفاع مقدس گفت: باور به پروردگار، اعتقاد به نصرت‌های الهی، امید به موفقیت، اخلاص، توجه به توحید و با خدا بودن مهم‌ترین ویژگی شهدا بوده است. 

وی با تاکید بر لزوم توجه مسوولان به افزایش در جامعه بیان کرد: اگر مردم یک جامعه امید خود را از دست بدهد دیگر امکان موفقیت در بحران امکان‌پذیر نخواهد بود لذا مسوولان و مردم با تبعیت از شهدا با امید را در جامعه تزریق کنند زیرا امید داشتن مهم‌ترین ویژگی شهدا بوده است. 

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح دوران دفاع مقدس را نمونه بارز کنار زدن موانع در جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: رزمندگان و شهدای دوران دفاع با اعتماد به خدا و باور به نصرت الهی به جبهه‌های حق علیه باطل رفته و به موفقیت‌های بیشماری رسیدند ولی در دوران پس از جنگ تحمیلی اعتماد جامعه به نصرت الهی مقداری کاهش یافته است.

باقرزاده با بیان اینکه استکبار از طریق فضای مجازی به دنبال کاهش میل به موفقیت و نصرت الهی است، افزود: جنگ روانی دشمن طوری است که ممکن است ملت را از مسیر خودش متزلزل می‌کند به این منظور باید ویژگی شهدا برای جوانان بازگو شود زیرا از این طریق می‌توان بر مشکلات فائق آمد. 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص شهدا گفت: مقام معظم رهبری تنها را نجات و موفقیت در جمهوری اسلامی را توجه به شهدا و مجالس شهدا می‌دانند که باید به آن توجه شده و از طریق برنامه‌های فرهنگی اقبال جوانان به مجالس شهدا را افزایش داد. 

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح مکتب سردار شهید سلیمانی را قابل انتشار به کشورهای آزادی‌خواه دانست و بیان کرد: مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در امتداد مسیر امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری است و به این منظور این شهید گرانقدر خود را سربار نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌دانست. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸/ر


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا