اخبار روز

زیرگرفتن ۲ جوان فلسطینی از سوی ارتش صهیونیستی/ خودزنی صهیونیست‌ها

زیرگرفتن ۲ جوان فلسطینی از سوی ارتش صهیونیستی/ خودزنی صهیونیست‌ها

– اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری برگزیده های ایران، خبرگزاری شهاب فلسطین امروز یکشنبه گزارش داد که دو جوان فلسطینی از سوی نظامیان رژیم اسرائیل طی یورش آن‌ها به شهر و اردوگاه «طولکرم» با خودرو زیر گرفته شده و زخمی شده‌اند،
هنوز ارتش رژیم اسرائیل به این خبر واکنش نشان نداده است، نظامیان ارتش رژیم اسرائیل بامداد امروز به این منطقه در کرانه باختری یورش بردند و مبارزان فلسطینی به مقابله با متجاوزان پرداختند.

خبرنگار خبرگزاری صفا فلسطین درگیری‌ها در طولکرم را شدید توصیف کرد و نوشت که تک‌تیراندازان صهیونیست بر بالای ساختمان‌‌های بلند مستقر شده‌اند.

خودزنی صهیونیست‌ها

سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل اعلام کرد که یک شهرک‌نشین صهیونیست به‌صورت اشتباهی هدف تیراندازی نظامیان ارتش این رژیم در منطقه «معالیه لفونا» قرار گرفته و زخمی شده است.

به‌گفته ارتش صهیونیستی، نظامیان صهیونیست به‌ظن اینکه این صهیونیست، فلسطینی است، قصد بازداشت او را داشتند، بعد از این حادثه، تحقیقات در این رابطه در حال انجام است.

دیروز در یک عملیات ضدصهیونیستی در منطقه حَوّاره، دو صهیونیست کشته شدند و مجری عملیات توانست از محل حادثه متواری شود. نظامیان صهیونیست از شب گذشته عملیات و یورش گسترده‌ای را برای بازداشت این فرد شروع کردند و به چند منطقه یورش بردند که موفق نبوده‌اند.

هلاکت دو صهیونیست در شمال کرانه باختری
توقف ارتقای درجه در ارتش اسرائیل در سایه تمرد نظامیان صهیونیست

/+

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا