کهگیلویه و بویراحمد

نامه مرد روستایی به استاندار کهگیلویه و بویراحمد/محرومیت در ۲۵ کیلومتری یاسوج سزاوار نیست!

به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج، برخی کاربران فضای مجازی با رصد خبرهای مربوط به مسئولان استانی از جمله استاندار کهگیلویه و بویراحمد واکنش‌هایی داشته‌‌اند.

هجیر بخشایش از معتمدین منطقه دشت‌روم از توابع یاسوج چنین آورده است: صحبت‌های استاندار دلسوز و مردمی خوشحالمان کرد جناب آقای استاندار بارها مراجعه کرده‌ام که حضوری مشکلات منطقه را به اطلاع شما برسانم ولی متاسفانه دفترداران شما اظهار می‌داشتند که وقت ملاقات ندارید.

حال به استحضار حضرتعالی می رسانم که بارها و بارها نوشته ام و کتبا به استانداری و فرمانداری نامه داده‌ایم که جهت بررسی وضعیت روستاهای چاه پازنان، چشمه تاکی، بلوطک، چشمه سرخ و توت آبدر دشتروم  در ۲۵ کیلومتری یاسوج فکری کنید و چاره‌ای بیاندیشید.

فاقد آب آشامیدنی، گاز، جاده آسفالته، خانه بهداشت، طرح هادی و حتی فضای آموزشی در روستای چاه پازنان هستیم لذا از حضرتعالی دعوت می‌کنیم با همراهی مدیرانی که این کارها به آنها مربوط می شود از این منطقه دیدن کنید و از نزدیک ببینید که این روستاها از چه آب آشامیدنی استفاده می‌کنند؟.

آیا سزاوار است در حکومت جمهوری اسلامی با آن همه خدمت به کشور  استان اما ما بعد از ۴۳ سال هنوز دارای این مشکلات باشیم ضمنا این روستاها ۱۴ نفر از جوانان خود را برحسب وظیفه تقدیم انقلاب کرده‌اند جانباز بسیجی بیش از ۵۰ درصد دارند از شما انتظار دارم ترتیب ملاقات به ما روستاییان هم بدهید قطعا باور نمی‌کنید که منطقه این همه مشکل دارد.

آقای استاندار محبت فرما کسی را جهت بررسی و گزارش واقعی به منطقه بفرست تا عمق مشکلات را ببینید یقین بدانید اگر کسی بتواند و سهل‌انگاری کند روز قیامت جوابگوست وظیفه ما هم اطلاع رسانی به شما برای دیدن و شنیدن حقیقت‌هاست.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا