لرستان

کافه کارآفرینی فرصتی برای سرمایه‌گذاری و رفع موانع تولید در لرستان

امین نورکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در خرم‌آباد با اشاره به فعالیت کافه کارآفرینی لرستان اظهار کرد: این کافه سال ۹۸ و به‌منظور ارتقا سطح دانشی کارآفرینان از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی و همچنین بیان تجربیات کارآفرینان در فضایی صمیمانه و غیررسمی برای دیگر کارآفرینان راه‌اندازی شده است.

شناخت ظرفیت‌های کارآفرینان برای تیم‌سازی و هم‌افزایی بین آن‌ها و بیان موانع کسب‌وکارها و راهکارهای حل آن‌ها از دیگر اهداف کافه کارآفرینی لرستان است که وی مطرح کرد.

مدیر کافه کارآفرینی لرستان با اشاره به اهداف و برنامه‌های کافه گفت: کافه کارآفرینی با دعوت و برگزاری جلسات با تمامی ذی‌نفعان حوزه اشتغال استان از جمله کارآفرینان تمام حوزه‌های اقتصادی، دانشجویان، مسوولان دستگاه‌های اجرایی و اقتصادی و همچنین صاحب نظران به‌دنبال ایجاد تعامل و ارتباط موثر بین آنها است.

نورکرمی با اشاره به اینکه در  جلسات‌کافه کارآفرینی علاوه‌ بر بیان مشکلات و موانع تولید راهکارهایی نیز در  جهت رفع موانع ارائه می‌شود، عنوان کرد: همچنین به منظور افزایش سطح علمی کارآفرینان دوره‌هایی با حضور اساتید تراز اول ملی و استانی برگزار می‌شود، این دوره‌ها به افزایش بهره‌وری آن‌ها  کمک شایانی می‌کند.

وی افزود:  کافه کارآفرینی به‌دنبال شناسایی ظرفیت‌های کارآفرینان و ایجاد هم‌افزایی از طریق تیم‌سازی مابین آنها است، که طی این مدت چندین تیم کاری با تلفیق کسب‌وکارهای همگن در استان ایجاد شده‌است.

مدیر کافه کارآفرینی لرستان گفت:  در جلسات کافه کارآفرینی برخی از کارآفرینان موفق تجربیات خود را به دیگران انتقال داده و افراد مستعد برای ورود به حوزه‌های کسب‌وکاری را با ریسک‌های موجود در حوزه‌های کسب و کاری آشنا می‌کند.

به گفته نورکرمی کافه کارآفرینی با بیان ظرفیت‌ها و اولویت‌های استان زمینه سرمایه‌گذاری در  رسته‌های اولویت دار توسط صاحبان سرمایه و علاقه‌مندان به فعالیت‌های تولیدی را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا