چهارمحال و بختیاری

رفع تصرف بیش از ۶۹۹ هزار مترمربع اراضی دولتی در چهارمحال و بختیاری

رفع تصرف بیش از ۶۹۹ هزار مترمربع اراضی دولتی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری برگزیده استان چهارمحال وبختیاری ، ایرج صفری فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان با اشاره به میزان تعرض به اراضی دولتی در چهارمحال و بختیاری و آزادسازی این اراضی از ابتدای سال جاری، اظهار کرد: ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده، بالغ‌ بر ۴۱۸ میلیارد و ۸۶۳ میلیون تومان ارزیابی شده است.

وی مأموریت های انجام شده را حاصل تلاش مأمورین یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان و همکاری دستگاه قضایی، کلانتری شهرهای استان و… عنوان کرد و ادامه داد: این تعداد عملیات برای آزادسازی اراضی تصرف شده در شهرهای بن، گهرو، سورشجان، فارسان، بروجن، چلگرد، لردگان، فرخشهر و هفشجان انجام شده است.

رفع تصرف بیش از ۶۹۹ هزار و۶۸۷ متر مربع از اراضی دولتی در چهارمحال و بختیاری

فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان عنوان کرد: مجموعا از ابتدای سال جاری در چهارمحال و بختیاری ۶۹۹ هزار و ۶۸۷ مترمربع از اراضی دولتی رفع تصرف شده که ارزش ریالی این اراضی بالغ‌بر ۴۱۸ میلیارد و ۸۶۳ میلیون تومان ارزیابی شده است.

رفع تصرف ۹۷۷متر مربع از اراضی شرق چشمه سیاسرد شهرستان بروجن

سرهنگ صفری افزود: در سال جاری همچنین برای ۹۷۷ مترمربع از اراضی شرق چشمه سیاسرد در شهرستان بروجن اجرای حکم رفع تصرف صورت گرفت که ارزش ریالی این اراضی نیز ۱۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

اداره کل راه وشهرسازی با حمایت دستگاه قضایی هیچگونه مماشاتی با زمین خواران ندارد

وی تأکید کرد: از آنجایی که در اراضی دولتی و ملی عمده اقدامات غیرقانونی مربوط به تعرض، تصرف، تخریب و ساخت و سازهای غیرمجاز است، این اداره‌کل با حمایت دستگاه قضائی هیچگونه مماشاتی با زمین خواران نداشته و تصرف اراضی ملی به هر بهانه‌ای که صورت گرفته باشد، نتیجه‌ای غیر از تعقیب قضائی و محکومیت کیفری و قلع و قمع و زیان ناشی از آن برای متصرفان به همراه ندارد.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان در جای جای استان می‌توانند هرگونه تعرض به اراضی ملی را به یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان اطلاع دهند.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا