سمنان

نحوه اختصاص اگهی های دولتی به هفته نامه ها و نشریات تشریح شد

نحوه اختصاص اگهی های دولتی به هفته نامه ها و نشریات تشریح شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان سمنان، ابوالفضل صادقی نژاد گفت: تخصیص آگهی به هر رسانه منوط به عدم مغایرت قوانین و ضوابط مربوط به هر نوع آگهی است.

وی توضیح داد: این امر به این معنی است که چنانچه در هر یک از قوانین و یا مصوبات درج آگهی در نوع رسانه ای خاص تصریح شده باشد آگهی به همان نوع رسانه تخصیص می یابد.

صادقی نژاد با تاکید بر اینکه ارائه اگهی به رسانه ها باید منطبق بر شرایط و تایید آن نشریه یا روزنامه در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد ادامه داد: بر این اساس به رسانه های غیر روزنامه و کلیه رسانه های تخصصی و اختصاصی در صورت درخواست دستگاه سفارش دهنده با ذکر نام رسانه یا به صورت گروهی، آگهی تعلق می گیرد.

وی با اشاره به مفاد قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص توزیع و نشر آگهی های دولتی متذکر شد: رسانه هایی که مجوز جدید دریافت می کنند و نیز رسانه های چاپی که تغییر وضعیت داده و به روزنامه و یا گستره سراسری تبدیل شده اند، همچنین رسانه های برخطی که به چاپی تغییر وضعیت داده اند پس از گذشت سه سال می توانند در خواست خود برای انتشار آگهی های دولتی را از طریق سامانه جامع رسانه ای کشور ارائه دهند مشروط به اینکه در دو سال منتهی به درخواست، نظم انتشار مندرج در دستورالعمل را رعایت کرده باشند.

صادقی نژاد متذکر شد: نشریات مختلف اعم از هفته نامه، دو هفته نامه و نظایر آن به شرطی مجاز به دریافت آگهی هستند که در سامانه وزارت ارشاد اسلامی ارزیابی و تایید شده باشند.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان خاطرنشان کرد: رسانه های فاقد امتیاز ثبت شده در سامانه، در صورت درخواست سهمیه آگهی دولتی، باید برای تعیین امتیاز اقدام نمایند.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا