خوزستان

پروژه احداث پل شهدای اروند طبق برنامه زمانبندی در حال اجراست

پروژه احداث پل شهدای اروند طبق برنامه زمانبندی در حال اجراست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برگزیده از منطقه آزاد اروند؛ «قاسم شریف باوی» امروز (یکشنبه ۹ مهرماه) در نشستی که به منظور بررسی مسائل پل شهدای اروند در فرمانداری ویژه خرمشهر و با حضور امام جمعه، فرماندار، دادستان و جمعی دیگراز مسئولین این شهرستان برگزار شد؛ اظهار کرد: این پل پیشرفت فیزیکی مطلوبی داشته و در صورت هم افزایی و همکاری دستگاه های متولی، در موعد مقرر قابل بهره برداری خواهد بود.

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند، افزود: چنانچه دستگاه های اجرایی شهرستان خرمشهر در خصوص تعهدات‌ مشخص شده همراهی لازم را نداشته باشند ، برنامه ی زمانبندی این پروژه به تعویق خواهد افتاد.

«حجت الاسلام محمد جواد عادل‌پور» نیز در ادامه این نشست احداث پل شهدای اروند را یک پروژه مهم ملی دانست و افزود: انجام این دست از پروژه های عظیم در شهرستان اعتبارات ملی را می طلبد.

امام جمعه خرمشهر ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده توسط سازمان منطقه آزاد اروند بر ضرورت هم افزایی بین دستگاه های مرتبط ، تأکید کرد.

همچنین در این نشست «فاخر باوی» هرگونه تعللی در اجرای پروژه شهدای اروند را به ضرر بیت المال عنوان کرد .

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرمشهر ضمن اعلام همراهی دستگاه اجرایی و قضایی در انجام پروژه پل شهدای اروند، گفت : با تعامل و تشکیل جلسات بیشتر، ضمن در نظر گرفتن تمامی جوانب و احتمالات پیش بینی شده پروژه مذکور را پیش خواهیم برد.

«مجید حیدری» نیز اعلام کرد: پل آزادی ( پل قدیم خرمشهر) در وضعیت بحرانی نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر با اعلام اینکه مطالعات انجام شده درخصوص پل قدیم خرمشهر نشان از غیر بحرانی بودن وضعیت این پل دارد؛ گفت : آمادگی کامل جهت همکاری با سازمان منطقه آزاد اروند را در اجرای پروژه شهدای اروند داریم.

«نادر عمیدزاده» فرماندار ویژه خرمشهر نیز در پایان نشست ، تصریح کرد: بهره برداری به موقع از پل شهدای اروند علاوه بر مزایایی که برای مردم منطقه دارد در تسریع امر خدمات رسانی بهتر به زوار اربعین حسینی در سال های آینده موثر خواهد بود .

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا