اردبیل

نقش مهم تکمیل زنجیره تولید در ایجاد اشتغال پایدار

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، سیدحامد عاملی عصر امروز در جریان بازدید از مجموعه صنعتی آرتا انرژی و بررسی مشکلات زیرساختی این واحد اظهار کرد: تکمیل زنجیره تولید در بخش صنعت، نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار و کاهش هزینه تمام‌شده محصولات تولیدی دارد که در این راستا برای تأمین زیرساخت‌های  تکمیل زنجیره تولید حمایت‌های لازم صورت می‌پذیرد.

وی افزود: نقش صنعت در توسعه استان اردبیل حائز اهمیت بوده و مهم‌ترین اولویت دولت سیزدهم حمایت از تولید و بخش خصوصی برای رونق اقتصادی و اشتغال استان است.

استاندار اردبیل ادامه داد: با توجه به فعالیت و تکمیل زنجیره مجموعه آرتا به‌عنوان مجموعه صنعتی مطرح در کشور و حتی خاورمیانه، هماهنگی‌های لازم برای رفع مشکلات موجود این مجموعه در زمینه تأمین آب، برق، گاز و فیبرنوری انجام می‌شود.

واحدهای مجموعه آرتا با ظرفیت بسیار بالایی مشغول فعالیت هستند

عاملی بیان کرد: از جمله واحدهای تولیدی مجموعه صنعتی آرتا، واحد تولید متانول بوده که تا ۴ ماه آینده قابل افتتاح است و تولید ام‌دی‌اف، پروفیل و اچ‌دی‌اف نیز از دیگر واحدهای تولیدی این مجموعه بوده که با ظرفیت بسیار بالایی مشغول فعالیت هستند.

وی تصریح کرد: تولید چوب و نهال‌کاری برای تأمین مواد اولیه این واحد، از جمله اقدامات مجموعه آرتا بوده و مقدمات لازم در راستای تأمین زمین برای کاشت نهال انجام گرفته و سایر نیازمندی‌های آن نیز طی هماهنگی‌ها تأمین می‌شود.

استاندار اردبیل گفت: فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی بزرگ در استان نتیجه تلاش‌های شبانه‌روزی فعالان بخش صنعت و سرمایه‌گذاران بوده که قدردان این اقدامات ایثارگرانه فعالان بخش تولید هستیم.

گفتنی است؛ در ادامه این بازدید مشکلات مربوط به تأمین آب، گاز، برق، فیبر نوری، مسائل زیست محیطی و اخذ تسهیلات بانکی مجموعه صنعتی آرتا بررسی و راهکارهای لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا