سمنان

نوزده و نیم درصد اعضای هیات علمی دانشگاه سمنان را بانوان تشکیل می دهند

نوزده و نیم درصد اعضای هیات علمی دانشگاه سمنان را بانوان تشکیل می دهند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان سمنان ؛ سرپرست دانشگاه سمنان در این مراسم که به صورت نمادین در ستاد مرکزی این دانشگاه برگزار شد ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا و روز زن گفت :جایگاه زنان در جامعه جایگاه ویژه ای است و یک زن به عنوان یک الگو می تواند ایفای نقش نماید.

دکتر سیف الله سعدالدین جهاد تبیین را یکی از ویژگی های حضرت فاطمه زهرا (س) برشمرد و افزود : این بانوی بزرگ اسلام در تبیین جایگاه ولایت و انسجام اسلام و شیعه نقش اساسی داشت .

وی ادامه داد : جایگاه این بانوی بزرگ اسلام آنچنان والاست که در حال حاضر نه تنها شیعیان بلکه فرق مختلف اسلامی نیز از حضرت فاطمه (س) الگو برداری می کنند .

سرپرست دانشگاه سمنان با اشاره به نقش بانوان در پیشبرد و پیشرفت دانشگاه سمنان گفت : علاوه بر بانوان کارمند در این دانشگاه که برای پیشرفت دانشگاه تلاش می کنند ۷۴ نفر از اعضای هیات علمی این دانشگاه را بانوان تشکیل می دهند که شامل نوزده و نیم درصد کل اعضای هیات علمی این دانشگاه می شود .

دکتر سعدالدین با بیان اینکه بانوان هیات علمی دانشگاه سمنان در زمینه علمی بسیار موفق عمل کرده اند افزود : از ۱۷ عضو هیات علمی دانشگاه سمنان که به تازگی در لیست دانشمندان دو درصد برتر جهان قرار گرفتند ، دو نفر از آنان را بانوان تشکیل می دهند .

سرپرست دانشگاه سمنان دقت و مدیریت را از جمله ویژگی های بانوان برشمرد و گفت : افزایش بهره وری از برنامه های پیش روی دانشگاه سمنان است که از بانوان دانشگاه می خواهیم در این زمینه یاری رسان ما باشند .

دکتر کفشدوزان مشاور امور بانوان دانشگاه سمنان هم در این مراسم با اشاره به توانمندیهای بانوان گفت : باید شرایطی فراهم شود که بانوان بتوانند توانمندیهای خود را بروز دهند .

روسا و معاونان دانشکده های دانشگاه نیز با اهدای شاخه های گل از بانوان شاغل در مجموعه خود قدر دانی کردند

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا