بین الملل

واکنش آمریکا به ادعای روزنامه وال استریت ژورنال درباره حادثه تروریستی کرمان

واکنش آمریکا به ادعای روزنامه وال استریت ژورنال درباره حادثه تروریستی کرمان

«ودانت پاتل» معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالات آنان درباره ادعای روزنامه وال استریت ژونال مبنی بر هشدار آمریکا به ایران درباره حمله تروریستی کرمان، این مطلب را بیان کرد.

خبرنگاری از معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا پرسید: بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، آمریکا به ایران در مورد حملات کرمان هشدار داده بود، آیا این به معنی همکاری اطلاعاتی آمریکا و سپاه است؟

ودانت پاتل پاسخ داد: اظهار نظر و ارزیابی عمومی در این زمینه ندارم . بر اساس اطلاعات ما حمله تروریستی کرمان تمام ویژگی‌های یک حمله از سوی داعش را داشت و ما می خواهیم همدردی خود را با مردم ایران تکرار کنیم.

این سخنگوی وزارت خارجه آمریکا همچنین در بخش دیگری از سخنانش مدعی شد که در مورد سیاست آمریکا در مورد ایران و تلاش برای جلوگیری از فعالیت های مخرب و بی ثبات کننده این کشور در منطقه و جهان توضیح داده بودم. ارزیابی جدیدی در مورد تغییر سیاست آمریکا ندارم.

پاتل در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر ادعای ارسال پهپاد از سوی ایران به سودان است، گفت: «من چنین گزارشی را ندیده ام. بدون شک تلاش ایران برای گسترش اقدامات بی ثبات کننده خود در سایر مناطق جهان و نفوذ آن به سایر مناطق و درگیری های جهان برای ما بسیار نگران کننده است.»

۳۱۰۳۱۰

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا