اخبار ورزشی

احضار دو استقلالی قدیمی به پلیس فتا؟!

احضار دو استقلالی قدیمی به پلیس فتا؟!

در این گزارش تصویری با شکایت عده‌ای از مردم مبنی بر فریب خوردن توسط تبلیغ سلبریتی‌ها پای پلیس فتا به پرونده تبلیغ مدارک جعلی باز شد و برای اینکه چنین اتفاقاتی تکرار نشود رسانه ملی یعنی صدا و سیما تلاش کرد تا با افراد فریب‌خورده صحبت کرده و از این طریق به مردم در زمینه این آگهی‌های تبلیغاتی هشدار جدی دهد.

در لابه‌لای این گزارش تصویری اما به نظر می‌رسید پای دو بازیکن قدیمی استقلال هم گیر است و آنها نیز باید پاسخگوی پلیس فتا باشند.

اینطور که گفته می‌شود افرادی که احضار شده‌اند ،اقدام آنها در زمینه تبلیغات مدارک جعلی مشارکت در جرم محسوب شده و قطعاً در این میان آن دو فوتبالیست قدیمی به دردسر خواهند افتاد. در همین راستا البته شریفی، مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور پژوهشی وزارت علوم اعلام کرد: «تبلیغ سلبریتی‌ها برای ارائه مدارک دانشگاهی از سوی برخی نهادهای غیرقانونی به عموم مردم در فضای مجازی غیرقانونی است. اگر به افراد هم مدرک دانشگاهی ارائه شود به هیچ عنوان مورد تأیید سازمان‌ها و ارگان‌های متفاوت و وزارت علوم نیست.

در حوزه پژوهشی اگر مؤسساتی در زمینه نشریات هرگونه گواهی جعلی صادر کنند از سوی وزارت علوم باطل خواهد شد و اسامی آنها در لیست‌های نامعتبر قرار خواهد گرفت.» البته اینطور که در گزارش آمده بود پای ۱۰ سلبریتی در این پرونده‌ها گیر است و در میان آنها طبق تصاویر منتشر شده و حدس‌هایی که زده می‌شود دو استقلالی قدیمی هم دیده می‌شود. البته همانطور که گفته شد همه چیز فعلاً در حد حدس و گمان است و اسمی از کسی برده نشده است.

پیش از این هم بعضی از فوتبالیست‌ها دچار چنین مشکلاتی شده‌اند و همچنان پرونده آنها در اداره پلیس باز است. از وقتی که صدا و سیما تصاویر این افراد مشهور را به صورت تار نشان داده در فضای مجازی کاربران حدس می‌زنند که کدام یک از فوتبالیست‌های قدیمی هم در این پرونده به عنوان خاطی به پلیس فتا احضار شده‌اند. با توجه به انتشار چنین گزارشی قطعاً سلبریتی‌ها توجه بیشتری خواهند کرد و کاربران اجتماعی هم با هوشیاری بیشتری با این مسائل برخورد می‌کنند. طبق گفته مسئولان مربوطه افرادی که فریب چنین تبلیغاتی را به خاطر چهره‌های مشهور و سلبریتی‌های نامی می‌خورند بازنده اصلی ماجرا بوده و پولی را که خرج مدارک جعلی می‌کنند به هدر می‌رود.

۲۵۱۲۵۱

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا