کردستان

‍ اعضای شورای اسلامی شهر برای سرمایه گذاری محدودیتی قائل نیستند

‍ اعضای شورای اسلامی شهر برای سرمایه گذاری محدودیتی قائل نیستند

به گزارش خبرگزاری برگزیده از سنندج، فرهاد میمنت‌آبادی در نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی شهرداری سنندج با اعضای شورا که در راستای برگزاری همایش سرمایه‌گذاری در شهر سنندج برگزار شد،اظهار کرد:مجموعه مدیریت شهری در کنار اقدامات عمرانی با استفاده از ظرفیت‌های موجود می‌تواند نقش مؤثری در ترویج سرمایه‌گذاری داشته باشد.

وی با اشاره ظرفیت‌های بالای شهر سنندج برای جذب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی افزود:ظرفیتهای جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در شهر سنندج شگفت‌انگیز و کم‌نظیر است.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری،کارآفرینی و گردشگری شورای اسلامی شهر سنندج،بالا بردن مشارکت‌های اجتماعی را یک مساله مهم در مجموعه مدیریت شهری دانست و خاطرنشان کرد:توسعه و پویایی هر شهری به میزان مشارکت‌های مردمی بستگی دارد.

میمنت‌آبادی با تاکید بر اینکه خرد جمعی در انجام هر کاری می‌تواند راهگشا باشد،تصریح کرد:ادارات،مطبوعات و رسانه‌های جمعی می‌توانند در پیشبرد برگزاری همایش سرمایه‌گذاری نقش مؤثری ایفا کنند.

وی با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر در موضوع سرمایه‌گذاری محدودیتی قائل نیستند،گفت:شهرداری جزو معدود سازمانهای خودکفا است،اما استفاده از ظرفیت اسپانسرها در برگزاری این همایش می‌تواند بار مالی کمتری را به شهرداری تحمیل کند.

عضو شورای اسلامی شهر سنندج با بیان اینکه بیشتر مردم دیار ما از معیشت مناسبی برخوردار نیستند؛به سرانجام رساندن پروژه سنه‌سنتر و استفاده از فضا و ظرفیتهای آن به عنوان یک راندمان برای جذب سرمایه‌گذاران جدید و اشتغال‌زایی مردم را امری مهم دانست.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا