لرستان

وقتی زباله‌ها ابزار قدرت می‌شوند/ قیمت‌گذاری مافیا بر طلای کثیف شهروندان

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از خرم‌آباد، سعید فتوحی در بیستمین جلسه شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با اشاره به مشکلات به وجود آمده در حوزه تنظیف منطقه ۳، اظهارکرد: از شهروندان منطقه ۳ بابت صبر و همکاری که در بحث جمع‌آوری زباله  با شهرداری داشتند تشکر می‌کنم، زیرا با همکاری مردم توانستیم معضل جمع‌آوری زباله را در کمترین زمان ممکن حل کنیم.

وی افزود: دست مافیای پشت پرده که به نوعی تصور کرده بود با فضا سازی علیه شهردار و عوامل شهرداری می‌تواند خواسته خود را عملی کند اما موفق نشد.

شهردار خرم‌آباد گفت: کارگرهای تنظیف را تحریک کرده بودند، حتی برای دستگاه‌های حمل زباله  هم مشکل ایجاد کردند اما با همکاری مردم و عوامل شهرداری بر این مشکل فائق آمدیم.

فتوحی تاکید کرد: این مافیا که مشخص  نیست پشتشان به کجا گرم است  و با چه زد و بندی قدرت گرفته‌اند بدانند کوتاه نمی‌آیم، در جلسه با دادستان هم این را مطرح کردم،  حتی اگر یک ماه جلوی جمع‌آوری زباله را هم بگیرند من مقابل آنها می‌ایستم.

وی خاطرنشان کرد: درست است وظیفه ما خدمت رسانی به مردم و شهر است، اما سلامت محیط کار هم مد نظر است.

شهردار خرم‌آباد گفت: از طرفی کار اگر برای رضای خدا و خدمت به مردم باشد مشخص است، مردم خوب میدانند که چه کسی خدمت و چه کسی خیانت می‌کند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا