اخبار روز

موج سنگین بازگشت زائران به ایران/ تردد ۱۷۵ هزار زائر از مرز مهران/ اطلاعیه مهم ستاد مرکزی اربعین + فیلم

موج سنگین بازگشت زائران به ایران/ تردد ۱۷۵ هزار زائر از مرز مهران/ اطلاعیه مهم ستاد مرکزی اربعین + فیلم

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از ایلام، سیدزاهدین چشمه‌خاور اظهار کرد: از این تعداد ۱۶۵هزار و ۹۶۳ زائر ایرانی و یک هزار و ۷۲۵مسافر خارجی از مرز مهران وارد کشور شده‌اند.

وی افزود: همچنین در این بازه زمانی (شبانه روز گذشته) شش هزار و ۷۴۴ مسافر ایرانی و ۵۵۲ مسافر خارجی از طریق مرز مهران از کشور خارج شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام یادآور شد: هم اکنون تردد زائران اربعین حسینی (ع) از مرز بین‌المللی مهران به عتبات عالیات به صورت روان و با سهولت در حال انجام است.

.

زائران اربعین بازگشت به کشور را به روز جمعه موکول نکنند

ستاد مرکزی اربعین در اطلاعیه‌ای با اعلام اینکه جمعه بیشترین بازگشت زائران را خواهیم داشت، خواستار تنظیم برنامه بازگشت زائران شد.

متن اطلاعیه شماره ۲۵ ستاد مرکزی به شرح زیر است: بیش از یک میلیون زائر در عراق باقی مانده‌اند و روز جمعه بالاترین ورودی زائر در یک روز به کشور را خواهیم داشت. زائرین عزیز ورود خود به کشور را به روز جمعه موکول نکنند و سریعتر به کشور بازگردند. روز جمعه کمبود وسیله نقلیه از کربلا به سوی مرز‌ها خواهد بود.

اتوبوس‌های ایرانی برای کمک به حمل و نقل زائرین به سمت کربلا حرکت خواهند کرد.مجددا تأکید می‌شود زائرین عزیز مراقب خستگی، خواب‌آلودگی و سرعت بالای رانندگان عزیز عراقی باشند.

.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا