Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
همه در فضای مجازی باید نقش‌آفرین باشیم/ دشمن با القای ناکارآمدی به دنبال تغییر در سبک زندگی است - خبرگزاری برگزیده های ایران
اصفهان

همه در فضای مجازی باید نقش‌آفرین باشیم/ دشمن با القای ناکارآمدی به دنبال تغییر در سبک زندگی است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان، آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی امام جمعه موقت اصفهان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به آیاتی از قرآن کریم اظهار کرد: بعد از ایمان به خدا و رسول او نیاز به یقین داریم و یقین به خداوند و پیامبر و ائمه همان گوهر گرانبهایی است که شهید سلیمانی‌ها را می‌سازد.

وی با اشاره به تشییع باشکوه شهدا در سراسر کشور و اصفهان گفت: این شهدا نامداران گمنام‌اند، آن‌ها نیاز به تجلیل ما ندارند بلکه ما نیاز به آن‌ها داریم چرا که شهدا عطرخوشبویی هستند که اطراف خود را معطر و نورانی می‌کنند و روشنی بخش جامعه هستند.

مهدوی گفت: وظیفه ما این است با تجلیل از مقام والای شهیدان هم یاد و خاطره آن‌ها را گرامی بداریم و هم اهداف شهیدان را زنده نگاه داریم.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به سخنان هبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای ستاد سالگرد شهید سلیمانی بیان کرد: دشمنان ما در فضای مجازی نام و عکس شهید سلیمانی را حذف کرده‌اند و توصیه معظم‌له به مسوولان ارتباطات  این بود که باید تدبیر کنند تا دشمن نتواند هر جایی خواست اراده خودش را بر ما تحمیل کند.

وی افزود: مردم انتظار دارند شبکه ملی ارتباطات به صورت جدی در دستور کار مسوولان کشور قرار بگیرد و آن را دنبال کنند.

مهدوی با اشاره به جایگاه نماز جمعه و رسانه‌ها و فضای مجازی در جهت دهی به افکار جامعه گفت: وظیفه همه است تا در فضای مجازی صرفا دفاع کننده نباشیم بلکه به خوبی باید نقش‌آفرین باشیم و در این مسیر فعالان این عرصه و نخبگان وظیفه مهمی بر دوش دارند چرا که دشمن به دنبال ایجاد شک و تردید در جامعه است.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: وظیفه همه ما است که با استقامت به رهبر عزیزتر از جانمان اطمینان بدهیم که تا پای جان در مسیر انقلاب خواهیم ایستاد.

وی با اشاره به ضرورت پیگیری مطالبات مردم توسط مسوولان گفت: رییس جمهور روز گذشته توصیه به امید داشتند، به مسوولان می‌گویم امید مردم از رهگذر خدمت به مردم است.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: به مسوولان افزایش امید تجلیل از مردم، اهمیت دادن به خواسته‌های آن‌ها و نصب مدیران شایسته را توصیه می‌کنم.

وی خطاب به مردم هم تاکید کرد: گاهی مطالبات به حق دارید اما راهکار این مطالبات تجمع مردم نیست چرا که اولا آسایش مردم گرفته می‌شود و ثانیا بلافاصله دشمنان با سواستفاده به دنبال فتنه و اختلاف هستند و این یک معیاری است برای ما که مطالبات خود را از مسیر درست و قانونی پیگیری کنیم.

مهدوی در خطبه اول نماز با اشاره به آیاتی از سوره آل عمران اظهار کرد: این آیات دستور به صبر و توصیه به دیگران و رابطه با ائمه اطهار و فرمان به تقوا را می‌دهد.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به ایام فاطمیه و تشکر از اهتمام مردم در نشر معارف دین و برپایی جلسات ایام فاطمیه افزود: دشمن تلاش می‌کند به بهانه‌های مختلف دین‌زدایی از جامعه، تضعیف ایمان و سوق دادن جوانان به سمت کفر را دنبال کند. و بخش مهم این سرمایه گذاری دشمنان زنان هستند.

وی با اشاره به طرح‌های دشمنان عنوان کرد: زنان را به بهانه آزادی به سمت برهنگی سوق داده و سعی می‌کنند به بهانه تساوی مرد و زن، زنان را به سمت ارتباطات نامشروع هدایت کنند و از این طریق زنان را به خودنمایی در جامعه تشویق کنند.

مهدوی خاطرنشان کرد: زنان ما نشان می دهند با بصیرت کافی پیرو آن بانویی هستند که آزادترین، با بصیرت‌ترین و موثرترین در حیات جامعه انسان‌ها است که هم مردان و هم زنان به این موضوع مهم توجه دارند و این جلسات خنثی کننده توطئه دشمنان است.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به تلاش دشمن در القای تکثر در دین گفت: با این حربه بیان می‌کنند که حق یکی نیست تا خود را حق معرفی کنند، با پوشاندن لباس حق به باطل سعی می کنند باطل را به جای حق غالب کنند، گاهی هم با ایجاد شک و تردید در مبانی دین به دنبال تضعیف ایمان می‌روند و با القای یاس و ناکارآمدی اسلام و نظام به دنبال تغییر در سبک زندگی و تضعیف بنیان فکر و اندیشه جوانان و خانواده‌ها هستند.

وی بیان کرد: فرصت فاطمیه، ماه رمضان، محرم و صفر فرصت خوبی است تا افراد فرهیخته و نخبگان با جهاد تبیین به بیان و نشر معارف واقعی دین و اهل بیت بپردازند.

انتهای پیام/ ق


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا