اجتماعی

آمادگی استانداری تهران برای بازسازی ورزشگاه آزادی

آمادگی استانداری تهران برای بازسازی ورزشگاه آزادی

– اخبار اجتماعی –

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برگزیده های ایران، علیرضا فخاری در ارتباط با بازسازی استادیوم فوتبال این مجموعه اظهار کرد: وضعیت امروز مجموعه ورزشی آزادی وضعیت مطلوبی نیست و آنچه که انتظار می‌رفت تا به‌ سرعت بخش‌هایی که نیاز به ترمیم و بازسازی دارد؛ مثل جایگاه‌ها، سکوها، راهروها و بخش‌هایی که باید در دسترس باشند، آماده شوند.

استاندار تهران افزود: ما در پایتخت جمهوری اسلامی هستیم و مجموعه ورزشی آزادی، به‌ عنوان سند افتخاری است برای برگزاری مسابقات مهم و جهانی است و باید در شأن تهران باشد.

وی ادامه داد: از وزارت ورزش و جوانان درخواست داریم که در این خصوص با جدیت بیشتری ورود کند تا شرمنده مردم نشویم.

فخاری گفت: تقاضای مردم برای حضور در ورزشگاه آزادی زیاد است و ما هم دوست داریم به‌ خصوص بازی‌های ملی با حضور تماشاگران برگزار شود و امید است کمبود امکانات مرتفع شود و شرایط به‌گونه‌ای مهیا شود که دوستداران ورزش با نشاط بیشتری در این مجموعه حضور یابند.

تاج: دربی ۱۰۲ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود

وی از آمادگی استانداری تهران برای کمک به بازسازی مجموعه ورزشی آزادی خبر داد و افزود: پروژه بازسازی مجموعه ورزشی آزادی از اعتبارات ملی هزینه می‌شود و به هزینه استانی ربطی ندارد، اما اگر دوستان کمک بخواهند ما دریغ نمی‌کنیم و از سهم حوزه ورزش در جهت مرتفع شدن مشکلات کمک خواهیم کرد.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا