کهگیلویه و بویراحمد

هیچ پروژه‌ای در لایحه بودجه ۱۴۰۱ حذف نشده/ مدیران اعتبار اسناد خزانه جذب کنند

به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج، کیامرث حاجی‌زاده در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه طرح آمایش سرزمین در دولت‌ها مورد بی‌توجهی قرار گرفته، گفت: همه طرح‌ها باید پیوست زیست محیطی داشته باشند.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: طرح‌های حوزه گچساران و باشت پیوست تخصیص آب نداشتند. ضمن اینکه مطالعه فاز اول و دوم سد آبریز و مارون ۲ به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه پروژه سقاوه امسال نهایی شده، گفت: برخی از پروژه‌های استان پیوست زیست محیطی، تخصیص آب و ماده ۲۳ را نداشتند که از دستگاه‌ها می‌خواهیم تا قبل از نهایی شدن لایحه بودجه ۱۴۰۱ پیگیر ماده ۲۳ این پروژه‌ها باشند.

وی با تاکید بر اینکه پروژه سد آبریز به نتیجه برسد، گفت: هیچ پروژه‌ای در لایحه بودجه ۱۴۰۱ حذف نشده است اما این موضوع را پیگیری و به رسانه‌ها اعلام می‌کنیم.

وی بیان کرد: وضعیت بودجه استان در سال ۱۴۰۰ خوب بوده، در لایحه بودجه ۱۴۰۱ هم افزایش داشته است اما بیشتر توجه ما به اعتبارات سفر رئیس جمهور است که چندین برابر بودجه سالیانه است.

حاجی‌زاده با تاکید بر جذب اعتبارات اسناد خزانه گفت: چند بار با مدیران حوزه زیرساخت برای جذب اعتبارات و اسناد خزانه جلسه گرفتیم،شرایط استان سخت است و فقط چند ماه می‌توانیم کار عمرانی انجام دهیم به همین دلیل از مدیران می‌خواهیم ۶۴۹ میلیارد تومان اوراق اسناد خزانه را تا پایان دی ماه جذب کنند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا