سمنان

واحدهای تولیدی راکد سمنان به چرخه تولید باز می‌گردند

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در پنجمین جلسه هم‌اندیشی احیا و فعال‌سازی واحدهای راکد که در سالن جلسات مجتمع صنعتی سمن آذین شهرک صنعتی سمنان برگزار شد، اظهار کرد: از واحدهای بسیار مناسبی بازدید به عمل آمد که به چرخه تولید برگشته‌اند و این امر باعث خوشحالی و مسرت است.

وی افزود: به لطف خداوند و تلاش‌های انجام شده، برخی واحدهای صنعتی و تولیدی دیگر، طی هفته آینده راه‌اندازی خواهد شد.

استاندار سمنان بیان کرد: همان‌گونه که قبلاً عنوان شده بود؛ با تمام توان و تلاش اجازه نخواهیم داد، واحد دیگری تعطیل شود و تلاش خواهیم کرد که واحدهای راکد نیز به چرخه تولید بازگردند؛ این امر امروز با کمک دستگاه قضایی، دستگاه نظارتی، بانک‌ها، بخش خصوصی، کارگروه تسهیل و سایر دستگاه‌ها میسر شد که لازم است از همه کسانی که کمک کردند، صمیمانه تشکر کنم.

هاشمی با تأکید بر اینکه تلاش خواهیم کرد واحدهای تولیدی راکد دیگر نیز به چرخه تولید بازگردند، اظهار کرد: امیدواریم به‌زودی به‌روزی برسیم که واحد تعطیل شده‌ای در استان سمنان وجود نداشته باشد.

وی با بیان اینکه برخی از بانک‌ها در استان سمنان بسیار خوب و فراتر از میانگین کشوری عمل کرده‌اند، افزود: در حال حاضر با وفاقی که در استان وجود دارد، امیدواریم بتوانیم با کمک یکدیگر در زمینه معیشت مردم به نتایج مطلوبی برسیم.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا