اخبار ورزشی

با اعلام رسمی AFC؛ تیم‌های ایرانی و عربستانی در خانه از هم میزبانی می‌کنند

با اعلام رسمی AFC؛ تیم‌های ایرانی و عربستانی در خانه از هم میزبانی می‌کنند

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) امروز (دوشنبه) به‌طور رسمی اعلام کرد که تمامی مسابقات بین تیم‌های ملی و باشگاهی فدراسیون فوتبال عربستان سعودی (SAFF) و فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران (FFIRI) به‌صورت رفت و برگشتی در خانه‌ تیم‌های این دو کشور برگزار می‌شود. قبل از توافق امروز بین دو اتحادیه عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا، طبق تصمیم کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا و کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا در سال ۲۰۱۶، از آن تاریخ تا به امروز تمامی مسابقات بین تیم‌های این دو فدراسیون در سطح ملی و باشگاهی در زمین‌های بی‌طرف برگزار می‌شد.

در گزارش AFC آمده است: «کنفدراسیون فوتبال آسیا از این حرکت تاریخی استقبال می‌کند، چون نشان‌دهنده تعهد دو فدراسیون فوتبال عربستان و ایران به تقویت روابط نزدیک‌تر بین جوامع فوتبالی مربوطه خود است که به باشگاه‌ها اجازه می‌دهد مسابقات را در زمین خود میزبانی کرده، از ورزشگاه‌های یکدیگر بازدید کنند و تجربه‌ای جذاب‌تر و هیجان‌انگیزی را برای هواداران و بازیکنان به وجود بیاورند. هواداران پرشور در سراسر عربستان سعودی، ایران و کل آسیا اکنون می‌توانند منتظر فصل جدید هیجان‌انگیز در رده باشگاهی و ملی باشند، چون تیم‌های این دو فدراسیون با روحیه رقابت و رفاقت به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

النصر زمین بی‌طرف خود برای رویارویی با پرسپولیس را انتخاب کرد
برنامه بازی‌های پرسپولیس، سپاهان و نساجی در لیگ قهرمانان آسیا

با توجه به اینکه بازی‌های فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ قهرمانان آسیا بین باشگاه‌های عربستانی و ایرانی از ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) آغاز می‌شود، کنفدراسیون فوتبال آسیا کاملاً متعهد به اطمینان از ایمنی و امنیت همه طرفین درگیر در این مسابقات است، این در حالی است تأییدیه‌های لازم کمیته‌های مربوطه AFC را نیز کسب خواهد کرد».

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا