کرمان

جهانی‌شدن مکتب «حاج‌قاسم سلیمانی» دشمن را به وحشت انداخته است

به گزارش برگزیده های ایران از سیرجان، سردار غلامحسین غیب‌پرور جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) امروز در دومین سالگرد شهادت سیدالشهدای مقاومت در حسینیه امام خمینی (ره) شهر سیرجان اظهار کرد: حاج‌قاسم اسوه و فرمانده‌ای بی‌نظیر بود که اوصاف یاران پیامبر(ص) را داشت و شاید شخصیتی مثل او کمتر تکرار شود و می‌توانم بگویم از اسوه‌هایی است که قرآن کریم به آنها اشاره دارد.

وی بیان کرد: در همه عملیات‌ها به دیگران دلداری و روحیه شجاعت می‌داد و هیچ تزلزلی در اراده‌اش نبود و در مقابله با دشمنان قدرت و اراده بی‌مثالی داشت.

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع)، سازش‌نکردن با مستکبران و دشمنان اسلام و مسلمانان را از دیگر خصوصیات اخلاقی وی عنوان کرد و گفت: حاج‌قاسم بغض دشمنان، اعم از صهیونیست‌ها و آمریکا را در آورده بود و آنان چشم دیدن این مالک اشتر زمان را نداشتند و چه دلارهایی و اعتباراتی سال‌های سال خرج کردند تا بتوانند این سردار سپاه اسلام را ترور کنند و بکشند و در نهایت در اوج ناجوانمردی و به شیوه نابکاران روزگار آن هم پس از طراحی‌های چندجانبه، حاج‌قاسم را به آرزوی دیرینه‌اش یعنی شهادت رساندند.

سردار غیب‌پرور تصریح کرد: در هرجا از سخنان حاج‌قاسم گوش می‌کنیم، کلماتش الهام‌بخش بودند و حکیمانه و بصیرت دینی و انقلابی عجیبی داشت و در ترسیم مجاهداتش می‌توان گفت: همچون مجاهدان صدر اسلام بود و هیچ‌گاه از فکر اطاعت از ولایت و رهبری غافل نمی‌شد.

 وی به اقتدار جبهه مقاومت و حزب‌الله در سراسر منطقه پرداخت و عنوان کرد: اگر حماسه ۳۳ روزه جنگ لبنان با رژیم اشغال‌گر قدس را نگاه کنیم، جوانان مقاومت خط و خطوط پیروزی را از حاج‌قاسم گرفتند و سیدحسن نصرالله هم علاقه و عشق عجیبی به وی داشت و این سردار شهید محور پیروزی همه صحنه‌های مقابله با داعش و تروریست‌های صهیونیستی و آمریکایی بود.

سردار غیب‌پرور ابراز کرد: در غزه هم اگر روزگاری جوانان و مردم فلسطینی با سنگ به مبارزه با اشغال‌گران می‌پرداختند، با تدبیر حا‌ج‌قاسم مسلح به سلاح و موشک شدند و امروز از قاره آسیا و تا آمریکا و همه مردم جهان به این سردار بزرگ عشق می‌ورزند و امروز در کرمان ببینید از چه کشورهای مختلفی به زیارت قبر شهید سلیمانی آمدند و این یعنی شکست دشمنان نظام اسلامی، یعنی انتقام از کسانی که نقشه ترور وی را بارها و بارها داشتند و ذلیل و خوارشدند.

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) خاطرنشان کرد: حاج‌قاسم از ستارگان فجر صادق است که نشانه صبح و روشنایی و پیروزی را دارد و مطمئن باشید طلوع خورشید نور و پیروزی نزدیک است و اگر ما امروز حاج‌قاسم را نداریم دل‌مان خوش است که رهبری فرزانه و حکیم سکان‌دارانقلابی است که به همه ما و ملت ایران آرامش می‌دهد.

 وی در پایان بر ادامه راه شهداء تاکید کرد و گفت: سردار سلیمانی با همه عطوفت روحی که داشت، خود را سرباز مکتب اسلام و ولایت عنوان کرد و تبلور ترویج اسلام محمدی شد و و امروز هم مکتب حاج‌قاسم جهانی شد و دشمنان را به وحشت انداخته و که این مکتب نابودی دشمنان اسلام و پیروزی مسلمانان را در پی دارد.

انتهای پیام/۸۰۰۱۵/ب/ع


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا