هرمزگان

بهسازی و نورپردازی متفاوت پارک شهید دباغیان بندرعباس

بهسازی و نورپردازی متفاوت پارک شهید دباغیان بندرعباس

به گزارش برگزیده، امید آرمات، مدیر منطقه سه شهرداری بندرعباس با بیان اینکه بازسازی و بهسازی پارک ها نقش مهمی در بهبود فضای بصری شهر دارد، گفت: با توجه به اینکه برخی از پارک های سطح شهر دچار فرسایش شده و چهره نامطلوبی دارند، بنابراین بازسازی و بهسازی این پارک ها به صورت ویژه در دستور کار شهرداری قرار داده ایم.

شهردار منطقه سه بندرعباس ادامه داد: پارک ها و بوستان ها مکان های هستند که خانواده ها بیشتر اوقات فراغت خود را در آنجا سپری می کنند، پس افزایش امنیت و آسایش شهروندان باید در اولویت قرار داشته باشد.
وی ادامه داد: برخی از پارک‌های سطح شهر در ماه های اخیر از لحاظ سیستم روشنایی مشکل داشتند که با تلاش واحد تاسیسات شهرداری این نواقص هم اکنون برطرف شده است.

وی هدف از احیا و بهسازی پارک دباغیان را زیبا سازی و ایجاد فضای پر نشاط جهت آسایش و امنیت شهروندان بندرعباس عنوان کرد.

گفتنی است که پارک شهید دباغیان یکی از بزرگترین پارک‌های شهر بندرعباس می‌باشد. از این پارک با عنوان “پارک شهر” نیز یاد می‌شود. وسعت این پارک ۱۱ هزار متر مربع می باشد.

این پارک شامل امکاناتی همچون،؛ فضای سبز و وسایل بازی کودکان می‌باشد. همچنین باغ گل‌های بندرعباس با مساحتی بالغ بر ۲ هکتار در این پارک قرار گرفته‌ است.

پارک شهید دباغیان در بلوار امام خمینی شهر بندرعباس واقع شده است. این پارک به علت پوشش گیاهی مناسب و فضاسازی مطلوب هر ساله مورد استقبال مسافران و گردشگران جهت اسکان قرار می‌گیرد.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا