هرمزگان

ورود سامانه جدید بارشی از غرب استان/ هرمزگان چهارشنبه بارانی می‌شود

ورود سامانه جدید بارشی از غرب استان/ هرمزگان چهارشنبه بارانی می‌شود

به گزارش برگزیده های ایران، این سامانه سبب رگبار باران، رعدوبرق و افزایش لحظه ای سرعت باد خواهد شد. شدت بارش های این سامانه بارشی طی روز سه شنبه در برخی مناطق و جزایر غربی و مناطق شمالی استان پیش بینی می شود. طی روز چهارشنبه، بارشها در مناطق مرکزی و با شدت بیشتر در مناطق شرقی استان مورد انتظار است و تا ساعات ظهر چهارشنبه در مناطق شرقی استان فعالیت خواهد داشت و از ساعات بعدازظهر چهارشنبه به تدریج سامانه بارشی از مناطق شرقی استان خارج خواهد شد. بنابراین توصیه می شود طی این مدت از قرار گرفتن در حریم رودخانه های فصلی و صعود به ارتفاعات خودداری شود.

طی روزهای پنج شنبه و جمعه، افزایش باد شمال شرقی در مناطق شرقی و مرکزی استان پیش بینی می شود.

طی امروز و در ساعات بعدازظهر در جزایر خلیج فارس، وزش باد سطحی شمال غربی پیش بینی می شود و تا ساعات شب شرایط جهت ترددهای دریایی مناسب می باشد.

از ساعات ظهر روز سه شنبه در تنگه هرمز و دریای عمان، افزایش بادهای شرقی و از ساعات شب سه شنبه و طی روز چهارشنبه در خلیج فارس وزش بادهای نسبتا شدید شمال غربی و مواج شدن دریا مورد انتظار است. بنابراین توصیه می شود شناورهای سبک و صیادی از تردد دریایی خودداری کنند و تمهیدات لازم در بنادر و اسکله های استان صورت پذیرد.

همچنین طی روزهای پنج شنبه و جمعه، وزش بادهای نسبتا شدید شمال شرقی در تنگه هرمز، شرق خلیج فارس و نقاطی از دریای عمان سبب مواج شدن دریا خواهد شد.

طی امروز ضمن ماندگاری هوای سرد به ویژه در مناطق شمالی و ارتفاعات استان تا روز چهارشنبه بطور موقت با افزایش ابرناکی، افزایش ۲ تا ۴ درجه ای دمای کمینه پیش بینی می شود. مجددا طی روزهای پایانی هفته نوسات دمایی کاهشی خواهد بود.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا