سمنان

آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در تقویت و توسعه نشاط اجتماعی و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و رونق تولید تاثیر شایانی دارد

آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در تقویت و توسعه نشاط اجتماعی و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و رونق تولید تاثیر شایانی دارد

به گزارش خبرگزاری برگزیده استان سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان روز شنبه ۳۰ دی‌ماه ۱۴۰۲ در نشست تبیین مشارکت در انتخابات با جامعه مهارتی استان سمنان در محل سالن آمفی‌تاتر اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان اظهار داشت: ارائه مهارت‌های فنی و تخصصی در بحث آماده‌سازی افراد جهت ورود به بازار کار و فعالیت در شرکت‌های صنعتی و تولیدی توسط اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان امری ارزشمند است.

وی افزود: مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای می‌تواند در بحث تولید ثروت در روستاها و همچنین توسعه و تقویت مشاغل خانگی از طریق برگزاری کارگاه‌های مهارت‌آموزی، نقش‌آفرینی موثری داشته باشد.

هاشمی خاطرنشان ساخت: جامعه هدف و مخاطبین مجموعه اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای، گستره بسیار وسیعی داشته و جامعه‌ای بسیار ارزشمند است.

استاندار سمنان گفت: اقدامات و برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های مهارت‌افزایی توسط این مجموعه برای جامعه مخاطب خود، در جهت تقویت و توسعه نشاط اجتماعی، جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و رونق تولید، تاثیر شایانی دارد.

محمود فیض سرپرست اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان نیز در ابتدای این همایش، برگزاری اردوهای جهادی برای ۵۹۴ نفر از روستائیان، اجرای دوره‌های مهارتی برای ۴۳۴ نفر در راستای توسعه اشتغال روستاییان و عشایر در مناطق هدف، برگزاری برنامه‌های آموزشی برای ۱۷۴ نفر از ساکنین سکونتگاه‌های غیررسمی در راستای نشاط اجتماعی، اجرای ۴ دوره مسابقات آزاد مهارت با شرکت ۱۶۸ نفر و اعزام ۴۰ نفر از نخبگان مهارتی استان به مسابقات ملی مهارت و کسب مدال و دیپلم افتخار در این مسابقات را از جمله اقدامات امیدآفرین و اثربخش اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان در دولت سیزدهم عنوان کرد.

شایان ذکر است همایش جامعه مهارتی استان سمنان با هدف تبیین مشارکت در انتخابات با حضور بالغ بر ۱۵۰نفر از جامعه مهارتی استان سمنان شامل پیشکسوتان، مهارت‌آموزان، مهارت‌آموختگان، مدیران آموزشگاه‌های آزاد، مربیان، کارکنان و مدیران اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان و با سخنرانی استاندار سمنان، برگزار شد.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا