کرمان

وعده حاج‌قاسم خطاب به ترامپ محقق خواهد شد/مسئولان نیاز به «عزم سلیمانی» دارند

به گزارش برگزیده های ایران از کرمان، سردار علی‌اکبر احمدیان پیش از ظهر امروز در گردهمایی عشایر در مصلای رابر از حاج‌قاسم به عنوان رفیق خوشبخت رهبر انقلاب نام برد و اظهار داشت: حاج‌قاسم امروز در قلب تک‌تک مردم ایران، مسلمان منطقه و مردم جهان جای دارد و همه صفات نیکو را وقتی می‌خواهند تجسم کنند در چهره شهید سلیمانی می‌بینند.

رئیس مرکز راهبردی سپاه عنوان کرد: مکتب شهید سلیمانی مکتب انقلاب اسلامی است، اگر این مکتب را از نقطه شهادت ایشان شروع کنیم شهید سلیمانی حجت خدا بر همه ما شد و اولین دلیل آن هم برای حقانیت اسلام یعنی بر وجود خدا بود و همه مردم ما با شهید سلیمانی ایمانشان به خدا افزایش پیدا کرد و قبول و باور کردیم که خداوند به وعده‌های خود وفا و عبد خود را نصرت می‌کند.

احمدیان تصریح کرد: وقتی که شهید سلیمانی در صحبت خودش وعده صادق داد که کمتر از سه ماه قائله داعش را جمع خواهد کرد من بر خود لرزیدم هر فردی با محاسبات عادی و نظامی فکر می‌کند، می‌داند جرات نمی‌کند چنین حرفی را حتی به دشمن ضعیفش بدهد اما ایشان در پشت تریبون عمومی وعده داد و خدا کمتر از آن مدت آن وعده را عملی ساخت و همه وعده‌های دیگر او در مورد خودش و شهیدان نزدیک اطرفش همین‌گونه صدق کرد.

وی اظهار کرد: آرزوهای شهید سلیمانی همانگونه که می‌خواست محقق شد ایشان در مورد شهادتش می‌گفت من دوست دارم شهید شوم اما نه از پشت یک دیوار، بلکه اولا می‌خواهم به دشت اشقی‌الاشقیاء باشد و ثانیا وجود من پودر شود و چیزی از آن نماند و خدا این خواسته ایشان را هم امضا کرد و با فرمان و به دست شقی‌ترین انسان‌ها در کنار بهترین دوستان و همرزمانش و اینها همه صدق وعده الهی است و به ما می‌باوراند که اگر با خدا کار کردی و به عهد خودت با خدا وفا کردی خدا به عهدش وفا می‌کند.

رئیس مرکز راهبردی سپاه گفت: مطمئن باشید این وعده شهید سلیمانی خطاب به ترامپ که مرد میدان با تو من هستنم، ایران و نیروهای مسلح نمی‌خواهد، من تو را کفایت می‌کنم این هم محقق خواهد شد ترامپ و امثال او و مادی‌انگارها تصور می‌کردند با شهادت شهید سلیمانی این وعده منتفی و تمام شد اما نمی‌دانستند این میدان همین میدانی بود که آنها شروع کردند.

احمدیان ادامه داد: ایشان در همان صحبت می‌گوید فکر نکنید، می‌زنید و می‌روید شما شروع می‌کنید اما ما به آن پایان می‌دهیم، ما ملت شهادتیم و ملت امام حسین (ع) هستیم، بدانید ترامپ و آمریکا با شهادت شهید سلیمانی حکم پایان خودشان را امضا کردند و تحقق این وعده الهی ایشان را در مورد آنها خواهید دید.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی مظهر اثبات وعده‌های الهی حجت خدا بر همه ما شد، افزود: شهید سلیمانی حجت خدا بر عزت و شرافت جهاد شد و همه باور کردند که با جهاد و انتخاب میدان مجاهدت عزت،  رشد و آبرو و هدایت الهی می‌آید و امروز این نور همه جای کشور ما را گرفته است.

احمدیان بیان کرد: شهید سلیمانی حجت الهی بر «شدن» شد که انسان می‌تواند بشود و این خطاب به همه است، شهید سلیمانی امروز بعد از شهادتش در دسترس نیست اما «سلیمانی» به خوبی قابل دسترسی است، سلیمانی پنج ساله در زمان خرداد ۴۲ که امام راحل سربازان خود را از گهواره صدا زدند حتما از لبیک گویان بود.

وی گفت: قاسم سلیمانی با یک سرمایه وارد میدان شد و بخشی زیادی از این خصوصیات و سرمایه وجودی آن مربوط به روستا و عشایر است از جمله صداقت روستایی و عشایری و آن در وجود خودش در هر مقام و مرتبه‌ای حفظ و آن را با خودش حمل می کرد این ربطی به انقلاب و رشد و کمال ایشان در انقلاب ندارد مربوط به همین سرزمین است که همه عشایر از آن برخوردارند.

رئیس مرکز راهبردی سپاه غیرت روستایی و عشایری را دومین ویژگی شهید سلمیمانی برشمرد و عنوان کرد: به این غیرت ایشان غبطه می‌خوردم این غیرت همان غیرت عشایری بود که در همه عشایر وجود دارد، وفاداری عشایری ایشان نیز به همه با هر فکر و گرایشی عمیق بود و همه اینها را در کلاس انقلاب کامل کرد اما جوهر آن در این سرزمین و زادگاهش بود.

احمدیان با بیان اینکه حاج‌قاسم از به میدان آوردن حیثیت و آبرو و سرمایه خودش ابایی نداشت و آن را خرج می‌کرد، اظهار داشت: این سرمایه وفاداری و صداقت را حاج‌قاسم در یک میدان آورد و شکفتن حاج‌قاسم از اینجا شروع می‌شود و بر عهدی که با خداوند بسته بود وفادار بود.

وی عنوان داشت: حاج‌قاسم در صراط مستقیم پا نهاد و گوش به حرف شماتت کننده و شیاطین بزرگ و آمریکا و مانند او که به دنبال مذاکره با او بودند نداد وسوسه مذاکره با آنها او را نگرفت و آنها التماس کردند که با او ملاقات کنند اما گوش نداد و به حرف خدا گوش داد.

رئیس مرکز راهبردی سپاه ویژگی «عزم» را در حاج‌قاسم برجسته دانست و افزود: ایشان صاحب عزم بود وقتی کار درست را پیدا می‌کرد هیچ‌کس نمی‌توانست او را از انجام آن باز دارد این چیزی است که امروز همه ما و مسئولان به آن نیاز دارند که وقتی کار درست را می‌فهمند اما با سختی‌ها عقب‌نشینی می‌کنند.

احمدیان با بیان اینکه حاج‌قاسم مظهر شدن و حقانیت انقلاب اسلامی شد، گفت: غنچه حاج‌قاسم در مزرعه انقلاب اسلامی تبدیل به گل پرعطر حاج قاسم شد و امام راحل به جوان‌ها میدان دادند و این‌جوری حاج‌قاسم‌ها روییدند و گل کردند و فکر نکنید این حمایت امام و رهبری مخصوص شخص حاج‌قاسم بود، اما ایشان قدر این حمایت را دانست با آن قد می‌کشید و کامل، خاشع و خاضع می‌شد اما بقیه قدر نمی‌دانستند و فکر می‌کردند سیاسی است.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا