سمنان

۶۷۱ نیاز فناورانه شرکت شهرک های صنعتی کشوررفع و ۲۱۶ نیاز شناسایی شده است

۶۷۱ نیاز فناورانه شرکت شهرک های صنعتی کشوررفع و ۲۱۶ نیاز شناسایی شده است

به گزارش خبرگزاری برگزیده استان سمنان،فرشاد مقیمی معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در حاشیه آیین بهره برداری تقاطع غیر همسطح شهرک صنعتی سمنان، اظهارداشت: این سازمان در دو محور نرم افزار (حمایت از صنایع کوچک ) و سخت افزاری، بسترهای لازم را برای توسعه صنعتی و بهبود فضای کسب وکار در کشور فراهم می کند.

وی بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۵۹ هزار واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی دولتی و غیر دولتی و همچنین مناطق ویژه با اشتغال یک میلیون و ۴۰۰ نفری مشغول به فعالیت هستند.

معاون وزیر صمت ادامه دهد: ۵۲ هزار واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی دولتی، پنج هزار و ۲۰۰ واحد در شهرک ‌های غیر دولتی و نیز ۲ هزار و ۸۳۴ واحد در مناطق ویژه مستقر هستند.

معاون وزیر صمت تصریح کرد: حمایت وصیانت از صنایع کوچک (سهم ۹۶ درصدی بنگاه های کوچک ومتوسط از کل صنایع) و ارتقاء تکنولوژی و فناوری صنایع مستقر شهرک‌ها، ونواحی صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی جز ماموریت های اصلی سازمان است.

مقیمی خاطرنشان کرد: از طریق ۲۰ فن بازارهای منطقه ای ۲ هزار و ۱۸۸ نیاز فناورانه شناسایی و ۵۷۰ نیاز فناورانه رفع شد.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران یادآور شد: ۶ مراکز تحقیق و توسعه در شهرکها و نواحی صنعتی کشور مستقر شده است.

وی با اشاره به فعالیت‌ها در راستای توانمدسازی نیروی انسانی شاغل توسط سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، بیان کرد: بیش از ۵۳ هزار دوره آموزشی مهارت افزایی به صورت حضوری و الکترونیکی برای شاغلان مستقر در واحدهای صنعتی در رسته های مدیران خطوط، تکنسین، کارگران و… برگزار شد.

فرشاد مقیمی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به منظور بهره برداری از تقاطع غیر همسطح شهرک صنعتی سمنان (پل شهرک صنعتی) به استان سمنان سفر کرد.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا