Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
پارک‌‌های ویژه بانوان در خوزستان ایجاد شود/برنامه‌های ورزشی پیوست فرهنگی داشته باشد - خبرگزاری برگزیده های ایران
خوزستان

پارک‌‌های ویژه بانوان در خوزستان ایجاد شود/برنامه‌های ورزشی پیوست فرهنگی داشته باشد

به گزارش برگزیده های ایران از اهواز،حجت الاسلام موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان در دیدار با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان اظهار داشت: یکی از ابزارهایی که دشمن استفاده می کند، ورزش است، این کار دو لبه دارد و همانقدر که آثار مثبت و پر خیر و برکت می‌باشد عکس آن هم ممکن است.

 امام جمعه اهواز خاطرنشان کرد: باید تلاش کرد در برنامه‌های ورزشی پیوست فرهنگی صورت گیرد که ابزاری برای نشر معارف دینی و مذهبی باشد.

 نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: در خیلی از شهرستان‌ها در زمینه ورزشی، جوانان بسیار مستعدی وجود دارد، شناسایی و از آنها استفاده شود.

  موسوی‌فرد تاکید کرد: در زمینه بانوان، پارک های خاص بانوان در چند نقطه اهواز و دیگر شهرستان‌ها ایجاد شود تا فضا برای ورزش آنها مهیا شود.

 امام جمعه اهواز در پایان بر توجه به ورزش در محلات به ویژه مناطق حاشیه تاکید و خواستار حمایت از جوانان فعال در این عرصه شد.


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا