فارس

پایان کار دوسالانه بین‌المللی داستان کوتاه نارنج با معرفی برترین‌ها

محمد بادپر در گفتگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: اختتامیه‌ هشتمین دوسالانه‌ داستان کوتاه نارنج ساعت ۱۷ روز پنج‌شنبه نهم دی‌ماه ۱۴۰۰ در تالار فردوسی شهرستان جهرم برگزار می‌شود.

وی با اعلام برگزاری آیین پایانی این دوره در نهم‌ دی‌ماه سال جاری گفت: این مراسم با حضور داوران سرشناس، چهره‌های شاخص ادبیات داستانی معاصر و مهمان‌هایی از دیگر شهرها و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در تالار فردوسی شهرستان جهرم برگزار می شود.

دبیر دوسالانه داستان کوتاه نارنج با بیان اینکه در مراسم اختتامیه ۶ داستان‌نویس برگزیده معرفی می شوند به حضور نویسندگان مطرح کشوری در شهرستان جهرم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه استقبال بسیار زیاد نویسندگان از تمام استان‌های کشور و مقیم ۱۷ کشور دیگر، ما را به ادامه‌ این راه بسیار دل‌گرم و امیدوار کرد.

وی با اعلام اینکه علاوه بر مراسم اختتامیه، یک نشست داستانی با حضور مطرح‌ترین نویسندگان کشور در نگارخانه‌ تارونه نیز برگزار می شود، یادآور شد:  باعث افتخار گروه اجرایی نارنج است که حضور همه‌ اهالی هنر در اختتامیه‌ این دوره محلی برای پررنگ‌تر شدن دوستی‌ها و البته دیدارها پس از روزهای سیاه ناشی از کرونا باشد.

بادپر با دعوت از تمام علاقه‌مندان و هم‌چنین هنرمندان و هنردوستان برای حضور در مراسم اختتامیه تاکید کرد: در این مراسم برنامه‌های متنوعی در نطر گرفته شده است.

انتهای پیام/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا