کهگیلویه و بویراحمد

کشف بیش از ۸۸۰ کیلو گرم مواد مخدر در گچساران/ انهدام ۹ باند توزیع مواد مخدر

به گزارش برگزیده های ایران از گچساران سرهنگ سید محمد موسوی در جلسه شورای فرهنگی مبارزه با مواد مخدر گچساران اظهار کرد: از ابتدای سالجاری تا کنون اقدامات خوبی در راستای مبارزه با مواد مخدر صورت گرفته است.

وی بیان کرد: در ۹ ماهه سالجاری تا کنون افزون بر ۸۸۰ کیلو گرم انواع مخدر در گچساران کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی گچساران با اشاره به اینکه این میزان مواد مخدر با همکاری سربازان گمنام امام زمان و نیروهای پلیس صورت گرفته تصریح کرد: در مدت زمان عنوان شده ۳۵ نفر قاچاقچی، ۱۶۱ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

موسوی عنوان کرد: ۱۰۹ نفر معتاد متظاهر و عادی دستگیر و به کمپ معرفی، ۵۶ دستگاه خودرو توقیف و ۹ باند مواد مخدر نیز منهدم شده‌است.

وی با اشاره به بازدید از کمپ ها و وجود مشکلاتی در آنها کفت: برخی از کمپ ها در گچساران به دلیل پرداخت نشدن مطالباتشان از پذیرش معتادین خود داری می کنند.

فرمانده انتظامی گچساران خاطر نشان کرد: ۶۰ درصد از سرقت های انجام شده در این شهرستان خرد می باشد و ۴۰ درصد از آنها از سوی معتادین صورت می گیرد.

موسوی بیان کرد: شهرداری بعضی از مکان های نیمه کاره را پلمپ کرد ولی در محله کیومرثیان برخی از منازل خالی بوده و محل تجمع معتادین شده که نه مالک و مستاجر نمی باشند.

وی افزود:خودروهای تحت اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر گچساران فرسوده و نیاز به تعمیر دارد که اعتبارات ما پاسخگوی آن نیست.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا