کهگیلویه و بویراحمد

پروژه‌ای ۱۷ ساله در شهر سی‌سخت فقط در حد یک تابلو!/تامین اجتماعی جوابگو باشد+فیلم

به گزارش برگزیده های ایران از سی‌سخت، درمانگاه  تأمین اجتماعی سی سخت پس از ۱۷ سال کلنگ زنی، عملیات ساخت و ساز آن هنوز شروع نشده است.

پروژه درمانگاه  تأمین اجتماعی سی سخت به متراژ ۱۲۰۰ متر مربع درسال ۱۳۸۴ کلنگ زنی شد که قرار بود با توجه به توریستی بودن شهر سی سخت و ورود گردشگران زیاد و نیاز مبرم به چنین درمانگاهی در کمترین زمان ممکن این پروژه به بهره‌برداری برسد که متاسفانه به دلایلی تا به امروز این پروژه تعطیل و هیچ درصدی پیشرفت فیزیکی نداشته است.

این پروژه تنها در حد یک شعار و تابلو و وعده توخالی برای مردم شهر سی سخت بوده و معلوم نیست چرا پروژه همچنان بر زمین مانده است.

مردم شهر سی‌سخت از مسئولان نظارتی استان تقاضای پی‌گیری دارند و این مطالبه به حق آن‌هاست که باید پیگیری شود و برای مردم شفاف سازی گردد که اعتبارات درمانگاه تأمین اجتماعی شهر سی‌سخت دچار چه سرنوشتی شده و به چه دلیل تا به امروز مردم شهر سی‌سخت از این درمانگاه که حق مسلم آنهاست بی‌نصیب هستند.

گفتنی است تعداد بیمه شدگان شهرستان دنا بیش از ۱۷هزار نفر و در شهر سی سخت هم بیش از ۴ هزار نفر بیمه شده تأمین اجتماعی بوده که این تعداد منتظر ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی هستند.

انتهای پیام/ر


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا