فارس

پست می‌تواند بخش‌های اقتصادی خرد جامعه را فعال کند

به گزارش برگزیده های ایران از شیراز، مهدی آزادی در نشست خبری با خبرنگاران با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) گفت: کارکنان اداره پست به عنوان امانتدارترین قشر اداری فعالیت می کنند به ویژه در ایام کرونا شاهد انجام وظیفه مستمر و موثر این قشر بوده ایم.

مدیرکل پست استان فارس افزود: قبل از شروع کرونا ۲ کامیون مرسوله روزانه وارد استان می شد و در روزهای خاص سال نهایتا به سه کامیون می رسید اما پس از کرونا شمار مرسوله ها به ۱۷ کامیون رسید.

وی اضافه کرد: در بحران کرونا، به شدت پست دارای کاربری بیشتری شد و در اداره پست فارس شاهد ایجاد جو همدلی هستیم که موجب شده در اوج کار همواره موفق عمل کنیم.

آزادی اعلام کرد: در یک مقطع ۴۲ پرسنل ما به کرونا مبتلا شدند اما با همدلی از بحران های مختلف گذر کردیم و کارها و خدمات رسانی ها متوقف نشد و همکاران ما از هفت و نیم صبح در اداره تا ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه ساعت اداری خود را طی می کردند اما عصر تا ۱۰ شب به صورت فوق العاده نیز به سر کار می آمدند.

وی ادامه داد: تمام کارکنان اداری پست فارس در جمع کارکنان یدی این اداره حاضر می شدیم و به آنها کمک می کردیم که حضور کارکنان ادرای برای آنها دلگرمی مطلوبی بود.

مدیرکل پست استان فارس با اشاره به برنامه های پست بیان کرد: سال گذشته ۵۰ دستگاه وانت پراید مسقف به مجموعه پست استان تزریق شد و پست به عنوان امانتدار مردم همواره برای توسعه خدمات خود در استان تلاش موثری در سال های اخیر به ویژه ایام کرونا در پیش گرفته است.

آزادی ادامه داد: سهم استان از خریدهای شرکت پست افزایش یافته است و در ۶ ماه گذشته سیستم سورتینگ در شبکه پستی استان راه اندازی شد که از محصول بومی یک شرکت دانش بنیان استفاده شده که موجب کاهش آسیب دیدگی مرسولات می شود که به ارسال مرسولات سرعت بخشیده است.

وی اضافه کرد: اداره کل پست فارس روزانه ۵۷ هزار ارباب رجوع را سامان دهی می کند و به همین میزان سامان دهی ترافیک را داریم و در ۹ ماه گذشته ۱۳ میلیون و یکصد هزار ترافیک را در استان به صورت صادره و وارده سامان دهی کرده ایم.

مدیرکل پست استان فارس اعلام کرد: تعداد فروشگاه های حوزه تجارت الکترونیکی از سال ۹۸ از ۴۵۱ فروشگاه به ۸۸۰ فروشگاه در سال ۱۴۰۰ افزایش یافته و به اقتصاد استان و اشتغال و گردش مالی کمک مطلوبی می کند.

انتهای پیام/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا