سیاسی

محکومیت شدید عملیات نظامی اسرائیل علیه غزه در تریبون‌های نماز جمعه/ جهان به‌زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود

محکومیت شدید عملیات نظامی اسرائیل علیه غزه در تریبون‌های نماز جمعه/ جهان به‌زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود

به گزارش خبرگزاری برگزیده، ائمه جمعه امروز (جمعه، ۲۸ مهرماه) در شهرهای مختلف کشور در خطبه های خود حمله رژیم صهیونیستی به فلسطین و کشتار غیرنظامیان را محکوم کردند.

به روایت فارس، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نمازجمعه شهر ارومیه با بیان اینکه امروز مسئله اول دنیای اسلام و جهان موضوع فلسطین و غزه است عنوان داشت: رژیم صهیونیستی با بمباران بیمارستان ها و مدارس در غزه مردم غیر نظامی و مظلوم غزه را به خاک و خون می‌کشد.

قریشی ادامه داد: رژیم صهیونیستی برای جبران شکست مفتضحانه در میدان نبرد رو به بمباران شدید مردم مظلوم فلسطین رو آورد.

خط و نشان علم‌الهدی برای آمریکا/ ایران در همه جنبه‌ها پای‌کار است تا اسرائیل ذلیل را از بین ببرد

روایت امام جمعه تهران از عملیات حساس چتربازهای فلسطینی/عملیات فرزندان «حاج قاسم سلیمانی» در سرزمین‌های اشغالی، کاملا درست و بلا مانع بود

وی تصریح کرد: امروز وظیفه اصلی دولت ها و کشورهای اسلامی حمایت صریح از فلسطین است و سکوت در این زمینه موجب پیشروی بیش از پیش این رژیم متجاوز خواهد شد.

وی گفت: آمریکا و کشورهای اروپایی با وجود جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه از این رژیم حمایت کرده و شاهد این هستیم رئیس جمهور آمریکا به اسرائیل می‌رود و می‌گوید ما تا آخر در کنار اسرائیل هستیم.

جهان به‌زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود

به گزارش فارس، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی خطیب جمعه قم خاطرنشان کرد: زبان حال این روزهای مردان، زنان و کودکان بی‌گناه غزه خطاب به کسانی که نسبت به حوادث غزه بی‌تفاوت هستند این است که ای مسلمانان جهان، کشورهای اسلامی و گروه‌های فلسطینی که مشاهده می‌کنید که حماس برای مقاومت هزینه‌های سنگینی را متحمل شده است چرا در مقابل کودکانی که به خاک و خون کشیده می‌شوند به جهاد برنمی‌خیزید.

امام جمعه قم گفت: در این ایام مقامات جنایتکار آمریکایی و اروپایی با ورود خود به سرزمین‌های اشغالی و کمک‌های همه جانبه خود دست رژیم صهیونیستی را در جنایات کم سابقه باز گذاشتند و با وجود تمام از ذات گرگ صفت صهیونیست رونمایی کردند.

سعیدی تصریح کرد: اسرائیلی‌ها با کشتار مردم غزه می‌خواهند اراده مردم غزه را تضعیف کنند و قوای آنان را تحلیل ببرند اما مردم غزه با اعتماد به وعده خداوند متعال به مقاومت خود ادامه می‌دهند و صهیونیست‌ها و حامیان خائن آنان بدانند که به زودی جهان شاهد یک شکست بزرگ و نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود.

عملیات طوفان الاقصی هیمنه آمریکا و رژیم صهیونیستی را فروریخت

حجت‌الاسلام سید احمد محمودی، امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اینکه این روزها شاهد جنایات بسیار فجیع رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌پناه غزه هستیم، خاطرنشان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی با استفاده از تجهیزات و سلاح‌های نامتعارف نسل‌کشی را علیه مردم غزه آغاز و حدود ۴ هزار نفر را شهید و ۱۳ هزار نفر را مجروح کرده است.

امام جمعه موقت اصفهان اعلام حمایت رئیس جمهور آمریکا از رژیم صهیونیستی بعد از عملیات طوفان الاقصی را یادآور شد و گفت: عملیات طوفان الاقصی هیمنه آمریکا و اسرائیل را فروریخت و خسارات جبران‌ناپذیری به آنان وارد کرد.

وی با بیان اینکه آمریکا هرکاری که سازمان‌های مدعی حقوق بشر انجام بدهند را وتو می‌کند، تاکید کرد: امروز لازم است همه ملت‌های جهان زمینه محاکمه رژیم غاصب را در دادگاه‌های بین‌ المللی فراهم کنند.

امکان شرایط تبلیغ مساوی برای نامزدهای انتخابات فراهم شود

آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های امروز نماز جمعه شیراز با اشاره سیاست‌های کلی در نظام جمهوری اسلامی که بر پایه عقاید و ارزش‌های اسلامی بنا شده است، اظهار داشت: یکی از وظایفی که ولی‌فقیه برعهده دارد و باید طبق قانون اساسی انجام دهد، تعیین همین سیاست‌ها براساس ارزش‌های اسلامی است.

وی با تصریح بر اینکه باید جلوی ظلم گرفته شود و سیاست‌گذار در سیاست‌گذاری و مجری در اجرا به این مهم توجه کند، عنوان کرد: مردم باید طعم عدالت را در اجرای سیاست‌ها بچشند.

امام جمعه شیراز با اشاره به نظام انتخابات در جمهوری اسلامی و در پیش بودن انتخابات مجلس ‌در پایان سال جاری، خاطرنشان کرد: مسلما اجرای سیاست‌ها و قوانین انتخاباتی باید منجر به برقراری عدالت شود.سیاست‌های کلی انتخابات نیز توسط رهبرانقلاب در ۱۸ ماده ابلاغ شده و ایشان چارچوبی کلی تعیین کرده‌اند که با اجرای دقیق آن، انتخاباتی عادلانه برگزار خواهد شد.

آیت‌الله دژکام خاطرنشان کرد: باید امکان تبلیغ مساوی برای کاندیداها فراهم شود.رهبری نیز بر مشخص شدن منابع مجاز و حدود هزینه کرد افراد در انتخابات تاکید دارند تا موجب نشود که کسانی که تمکن مالی بیشتری دارند، تخلف کنند.

‌وی اضافه کرد: باید بیش از پیش دست‌اندرکاران انتخابات توضیح دهند و تبیین کنند. مطالبه‌گران و فعالان فرهنگی نیز نسبت به تبیین سیاست‌های ۱۸ ماده‌ای رهبر انقلاب در ابلاغ سیاست‌های کلی انتخابات اقدام کنند.

امام جمعه شیراز همچنین با اشاره مسئله این روزهای فلسطین و دو مبحث طوفان‌الاقصی و حمله به بیمارستان المعمدانی بیان کرد: طوفان‌الاقصی یک حرکت دفاعی از سوی حماس بود، اقدام حماس حمله به نظامیان تجاوزگر صهیونیسمی بود که سرزمینشان را اشغال کرده بودند، این حمله یک کار دفاعی کاملا همراه با فتوت و جوانمردی بود.

زوال رژیم صهیونیستی وعده قطعی الهی است

حجت‌الاسلام والمسلمین علی فاضل‌هیدجی امام جمعه تبریز اظهار کرد: ما در کنار مردم فلسطین هستیم و امید پیروزی و آزادی آنها را داریم، چراکه این وعده پیروزی را خداوند داده است و قطعا محقق خواهد شد.

وی بیان داشت: ای کسانی که می‌خواهید بحران‌های فعلی جهان را ریشه‌یابی کنید، به قرآن سر بزنید و ببینید که چطور این قوم مورد نفرین خداوند قرار گرفته است.

وی گفت: بی‌عفتی، عادی کردن دروغ، نسل‌کشی جزو کارهای رژیم صهیونیستی است که به راحتی می‌توانند دروغ بگویند و آن دروغ‌هایشان را در کل دنیا گسترش دهند.

فاضل‌هیدجی اظهار کرد: اتفاقاتی که در این روزها در غزه رخ می‌دهد، نشان دهنده افول سلطه‌گران است که با بیداری امت‌های اسلامی شاهد آن خواهیم بود زیرا اسلام مسیر خود را خواهد رفت.

امام جمعه موقت تبریز گفت: شکست غیرقابل ترمیم رژیم اشغالگر قدس وعده قطعی الهی در نابودی نهایی ظلم، ستم، اشغال و نصرت و پیروزی مظلومان است.

۲۱۹۲۱۸

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا