چهارمحال و بختیاری

پیام تبریک شورای اسلامی شهرکرد به مناسبت «نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)»

پیام تبریک شورای اسلامی شهرکرد به مناسبت «نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)»

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان جهارمحال وبختیاری ، رئیس‌ و اعضای شورای اسلامی شهر شهرکرد به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان؛ میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان پیامی صادر کردند.

در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

«نیمه شعبان در تقویم مزین به سالروز میلاد حضرت ولیعصر(عج) است، این روز خجسته که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی عید امید نام‌گذاری شده، فرخنده‌ترین روز خلقت است.

نیمه شعبان روز ولادت منجی عالم بشریت و پیام‌آور صلح و آزادگی برای تمامی منتظران است.

همچنین این روز را روز سربازان گمنام امام زمان(عج) نامیده‌اند تا فرصتی باشد برای یادآوری و بازگویی رشادت‌ها، مجاهدت‌ها و ایثارگری‌هایی که در خفا و گمنامی انجام می‌گیرد تا آرامش، آسایش، امنیت و سعادت را به هموطنان هدیه دهند.

اینجانب به نمایندگی از سوی اعضای محترم شورای اسلامی شهر شهرکرد سالروز میلاد حضرت ولیعصر(عج) را به مردم عزیز ایران اسلامی به ویژه مردم شریف و ولایتمدار چهارمحال و بختیاری تبریک گفته و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام به ویژه شهدای حوزه امنیت، این روز را بر تمامی سربازان گمنام امام زمان(عج) که بی‌شک در تأمین امنیت و آرامش کشورمان سهم بسزایی دارند و همواره با درایت و هوشمندی از آرمان‌های والای نظام جمهوری اسلامی و انقلاب می‌کنند تبریک و تهنیت عرض نمود.

آرزوی توفیق روزافزون و سلامتی در سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» برای همشهریان عزیز داریم و از درگاه خداوند متعال، تعجیل در فرج مبارک آن حضرت و خدمتگزاری در عصر غیبت ایشان با پیروی از منویات نائب برحقش حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) را برای همگان، مسئلت می‌نماییم.»

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا