آذربایجان غربی

پیروزی مقابل تیم آذرباتری ارومیه کار سختی بود

به گزارش برگزیده های ایران، علیرضا بادرنگین سرمربی تیم والیبال مس رفسنجان روز چهارشنبه ۱۵دی در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت: به بازیکنان جوان تیم آذرباتری ارومیه به دلیل روحیه جنگندگی خوبی که دارند تبریک می‌گویم به طوری که امتیاز گیری از تیم حریف برایمان بسیار سخت و دشوار شده بود.

وی ادامه داد: فشردگی بازی‌ها، انجام ۲ دیدار در هر هفته و تحمل سختی‌های فراوان در جریان سفرهای طولانی از جمله مشکلات پیش رو برای تیم مس رفسنجان بود که در لیگ امسال با آن مواجه بودیم ولی مسئولان باشگاه در دور برگشت تا حدودی مشکلات ایاب و ذهاب را برایمان حل و فصل کرده تا بتوانیم با آرامش بیشتری به مسایل فنی تیم بپردازیم.

بادرنگین افزود: تیم مس رفسنجان با افزودن سه بازیکن جدید برای دیدارهای نیم فصل دوم از وضعیت خوبی برخوردار است و همدلی و مشارکت تیمی در بین بازیکنانم بیشتر شده است.

تیم والیبال آذرباتری ارومیه در دیدار خانگی از هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر والیبال ایران در ماراتنی سخت و نفس گیر با نتیجه ۲ بر ۳ مقابل تیم مس رفسنجان شکست خورد.

ست های اول، چهارم و پنجم این دیدار به ترتیب با امتیازات ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۳ و ۱۵ بر ۱۳ به نفع مس رفسنجان به پایان رسید و تیم آذرباتری ارومیه در ست های اول و سوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ و ۳۵ بر ۳۳ به برتری دست یافت.

آذرباتری ارومیه با قبول این شکست با سه برد، ۱۲ باخت و اندوختن ۹ امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار دارد.

انتهای پیام


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا