سیستان و بلوچستان

برگزاری هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زاهدان،، پوریا یاسینی با بیان اینکه هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر سیستان و بلوچستان که با همت سازمان بسیج رسانه برگزار میشود گفت: دبیرخانه  هفتمین جشنواره ابوذر در استان سیستان و بلوچستان از ۱۵ آبان ماه تا آخر آذر ماه پذیرای آثار خبرنگاران استان است.
وی با اشاره به اینکه  استان سیستان و بلوچستان فعالیت های بسیار خوب رسانه ای در تمام حوزه ها دارد گفت :امیدواریم اصحاب رسانه  در این جشنواره نیز  بسیار پررنگ عمل کنند.

 دبیر جشنواره رسانه ای ابوذر به بررسی قالب های جشنواره پرداخت و گفت: این جشنواره در ۶ قالب برگزار میشود که عبارتند از: گزارش خبری و تحلیلی.عکس٫موشن گرافیک،گزارش ویدیویی، یادداشت ، مقاله  و تیتر .

یاسینی به تشریح محور های برگزاری جشنواره پرداخت و افزود. محور های این جشنواره شامل جهش تولید،ظرفیت های کشاورزی استان،حقوق شهروندی ،بصیرت و دشمن شناسی،آسیبهای احتماعی،بیانیه گام دوم،کمک مومنانه،مدافعان سلامت و شهدای رسانه ای استان است.

یاسینی علاوه بر معرفی این محور ها بیان کرد رسانه های استان از اکنون تا پایان اذر ماه۱۴۰۰ میتوانند محتوای تولیدی خود را در زمینه های یاد شده از طریق شبکه های اجتماعی به نام کاربری aboozarsb@ و یا شماره ۰۹۳۹۴۸۵۴۵۷۷   ارسال نمایند.

وی با اشاره به اهداف این جشنواره، گفت: تولید محتوا، ایجاد فرصت نقش آفرینی برای بسیجیان رسانه ای دغدغه مند، شناسایی افراد رسانه ای دارای مهارت و توانمند برای تولید محتوای گسترده برای رسانه های سراسری، تربیت کادر خبری فنی استاندارد و بسیجی، حساس کردن مسئولان برای حل معضلات و آسیب های اجتماعی و جریان سازی رسانه ای از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

دبیر اجرایی این جشنواره با بیان اینکه برگزیدگان این جشنواره به مرحله کشوری راه خواهند یافت خاطر نشان کرد:اختتامیه مرحله استانی  این جشنواره  در مراسمی برگزار و از برگزیدگان تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/۳۱۳۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا