اردبیل

چتر سفید زمستانی بر شهرستان خلخال/ نجات ده‌ها خودرو در مسیر برفی خلخال به اسالم

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، بارش برف از ساعات ابتدایی دومین روز زمستانی در خلخال آغاز شده و همچنان ادامه دارد و از عصر امروز شدت گرفته و مناطق شهری و ارتفاعات را کاملا سفید‌پوش نموده است.

در سطح شهر خلخال شهروندان خلخالی در گفت‌وگو با خبرنگار یولن اظهار خوشحالی و شکر به درگاه حضرت حق برای نزول این برکات آسمانی به جای آوردند‌ و در مناطق روستایی بارش برف موجب خوشحالی کشاورزان برای سالی پرآب و کشاورزی خوب خواهد بود‌.

سید‌جواد یحیی‌زاده، سرپرست فرمانداری خلخال عصر امروز در بازدید راهدارخانه الماس، راهداران را حافظ سلامتی مردم در جاده‌ها عنوان نمود و اظهار کرد: راهداران تمام سختی کار در گردنه‌های سخت‌گذر را به جان  می‌خرند تا مردم راحت و ایمن از جاده‌ها حرکت کنند.

وی افزود: در حال حاضر با تلاش راهداران محور خلخال به اسالم باز و تردد با زنجیر چرخ امکا‌ن‌پذیر و امدادگران و پلیس راه نیز در کنار راهداران در حال خدمت‌رسانی هستند.

نجات ده‌ها خودرو در مسیر برفی خلخال به اسالم

معروف خسروی، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان خلخال نیز با اشاره به بارش برف و وضعیت محورهای کوهستانی شهرستان خلخال گفت: محور خلخال به اسالم باز و تردد با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است و نیروهای طرح زمستانی در جاده‌های مواصلاتی به مرکز استان و استان گیلان مستقر هستند.

وی بیان کرد: از مردم درخواست می‌کنیم تا با توجه به هشدارهای هواشناسی و بارش برف تا روز شنبه در شهرستان خلخال، حتما تجهیزات زمستانی را هنگام رانندگی به همراه داشته باشند.

گفتنی است؛ بارش سنگین برف در شهرستان خلخال از شامگاه امشب به بالاترین حد رسیده و در مسیر خلخال به اسالم بیش از ده‌ها خودروی فاقد زنجیر چرخ با کمک راهداران از گرفتاری در برف نجات یافتند. 

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا