کردستان

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کردستان انتخاب استاندار جدید را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از سنندج، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان در پیامی انتخاب زارعی کوشا به عنوان استاندار کردستان را تبریک گفت..

جناب آقای دکتر اسماعیل زارعی‌کوشا

انتخاب شایسته جنابعالی به سمت استاندار کردستان در دولت کار و کرامت که بیانگر تعهد و روحیه مردمی و خدمتگزاری جنابعالی در صحنه‌های مختلف خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، صمیمانه تبریک عرض می‌نماییم.

پیکره نحیف و رنج‌کشیده کردستان چشم انتظار نگاه ژرفِ توام با اعتقاد راسخ جنابعالی در رفع محرومیت‌ها و کم و کاستی‌های ناشی از ولنگاری مدیریتی است که سال‌ها بر رخسار مردم شریف و متدین استان نقش بسته است. 

تدبیر جنابعالی در باز گردان شور و اشتیاق امت انقلابی به کار و تلاش می‌تواند رسم امانت‌داری شما را به رای و اعتماد مردم ولایت‌مدار کردستان به دولت سیزدهم به جا آورد. 

گرفتار شهوت نان و نام نشدن، نان را برای مردم و نام را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به یادگار گذاشتن هنر مردان ولایتمدار است که با توجه به روحیه امانت‌داری و تعهد جنابعالی این مهم محقق خواهد شد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان به‌ عنوان فراگیرترین تشکل مردمی، ولایی و انقلابی و با تکیه بر حضور احزاب، تشکل‌های سیاسی، گروه‌های جهادی، معتمدین و موثرین فرهنگی سیاسی و اجتماعی و پشتوانه وسیع مردمی و نخبگان دانشگاهی استان ضمن استقبال از حسن انتخاب جنابعالی، امیدوار است انشاءالله در پناه عنایات پروردگار در اجرای منویات مقام معظم رهبری و دولت انقلابی طعم شیرین خدمت صادقانه را تجربه نمایند.

دبیرخانه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا