Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
چرا طارمی در پورتو نمی‌تواند گلزنی کند؟ - خبرگزاری برگزیده های ایران
اخبار ورزشی

چرا طارمی در پورتو نمی‌تواند گلزنی کند؟

به گزارش برگزیده های ایران، مهدی طارمی مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه پورتو در ماه گذشته دچار مشکل بزرگی شده و نتوانسته در ۱۱ بازی گذشته تیمش گلزنی کند.

در همین رابطه سایت «bolanarede» پرتغال نوشت: گل نزدن مهدی طارمی مهاجم ایرانی تمام اعضای تیم پورتو را نگران کرده است. کادر فنی پورتو در چند هفته گذشته تلاش زیادی کرد با حمایت مختلف از طارمی این مشکل را نادیده بگیرد. آنها تلاش کردند تا بگویند وظیفه طارمی تنها گلزنی نیست بلکه می تواند به بقیه بازیکنان کمک کند تا گلزنی کنند.

به نظر می رسد مشکل روحی-روانی دلیل اصلی ناکامی طارمی در گلزنی است. طارمی در بازی با لیورپول یک موقعیت قطعی برای گلزنی داشت ولی او به دلیل نداشتن اعتماد به نفس این فرصت را پاس داد که به هدر رفت. تنها چیز مهم اکنون تمرکز روی شرایط روحی طارمی است تا بتواند این بازیکن دوباره به روزهای اوج برگردد.

درست است که نمی توان طارمی را با فالکائو و جکسون مقایسه کرد. او مثل این مهاجمان نمی تواند با خونسردی گلزنی کند ولی نباید زحمات این بازیکن را نادیده گرفت. او همیشه در خدمت تیم بوده است.

طارمی مهاجمی است خیلی خوب هافبک را به خط حمله وصل می کند و این امری است که سرمربی پورتو به آن اهمیت می دهد. سوال اینجاست که طارمی مهاجمی زهردار است؟ به نظر می رسد او چنین مهاجمی نیست ولی باید از لحاظ روحی تقویت شود.

انتهای پیام/

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا