خوزستان

چرا هواداران صنعت نفت مقابل فرمانداری آبادان تجمع کردند؟

به گزارش برگزیده های ایران از آبادان، پس از این که وعده مسوولان شهرستان آبادان در رفع مشکلات تیم صنعت نفت آبادان محقق نشد و نتایج این تیم نگرانی هواداران این باشگاه لیگ برتری را دوچندان ساخت علاقه‌مندان به نماینده نفتی خوزستان در سطح اول فوتبال ایران، در مقابل فرمانداری آبادان دست به تجمع اعتراضی زدند.

پیش از این نقل قول‌های فراوانی از سوی برخی مسوولان شهرستان، استان و کشوری مبنی بر حل مشکل مالی تیم های نفتی مطرح شده بود که پس از گذشت ۱۴ هفته از آغاز لیگ برتر(۱۳ دیدار لیگ برتر و یک دیدار جام حذفی) فوتبال کشور این وعده ها تحقق نیافته است‌.

وزیر نفت، وزیر ورزش، نمایندگان آبادان و فرماندار ویژه این شهرستان از جمله مسوولانی بودند که بر حل مشکل تیم‌های نفتی تاکید داشته و پیگیری‌هایی را نیز صورت داده بودند.

 

بنابر گفته جلیل مختار یکی از سه نماینده مردم آبادان در خانه ملت، قرار بود مبلغ ۱۵ میلیارد تومان خارج از شمول به باشگاه صنعت نفت آبادان تعلق گیرد که این اتفاق هنوز رخ نداده است.

تغییر اساسنامه باشگاه صنعت نفت و تحت پوشش قرار گرفتن آن توسط پالایشگاه آبادان دیگر راه حل مسوولان برای رفع مشکل باشگاه صنعت نفت بود که این موضوع زمان‌بر عنوان شده و تاکنون و تنها محقق نشده بلکه فرآیند احقاق آن نیز آغاز نگردیده است.

همچنین با رایزنی‌هایی که توسط مدیران این باشگاه و مسوولان شهرستان صورت گرفته بود مقرر شد تا مبلغ ۳۰ میلیارد تومان از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به باشگاه صنعت نفت آبادان به عنوان استقراض اعطا گردد که شورای تامین و فرماندار ویژه آبادان تاکنون زیر بار تنفیذ این تفاهم‌نامه نرفته‌اند.

بر همین اساس هواداران صنعت نفت آبادان با مشاهده اوضاع وخیم تیم محبوب خود و کسب نتایج ضعیف توسط این تیم در لیگ برتر امروز در تجمعی اعتراضی نسبت به عملکرد مسوولان در قبال حل مشکلات تیم محبوب خود و نتایج ضعیف این تیم در مقابل فرمانداری ویژه شهرستان تجمع کرده و شعارهایی مبنی بر اقدام سریع مسوولان در جهت رفع مشکلات تیم صنعت نفت آبادان سردادند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تا پایان هفته سیزدهم با کسب دو پیروزی، هفت تساوی و چهار شکست، با ۱۳ امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا