Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
کابوس ناتمام لیگ برتر والیبال برای آذرباتری/ آذرباتری حریف فولاد سیرجان نشد - خبرگزاری برگزیده های ایران
آذربایجان غربی

کابوس ناتمام لیگ برتر والیبال برای آذرباتری/ آذرباتری حریف فولاد سیرجان نشد

به گزارش برگزیده های ایران از ارومیه، تیم والیبال آذرباتری ارومیه عصر امروز در دیدار هفته چهاردهم از لیگ برتر والیبال کشور در مقابل تیم فولاد سیرجان قرار گرفت و نتیجه را سه بر یک به حریف سیرجانی خود واگذار کرد. آذرباتری با این شکست در رده چهاردهم جدول لیگ برتر والیبال قرارگرفت.

تیم آذرباتری ارومیه در این مسابقه از چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر مردان در سالن شش هزار نفری غدیر شهر ارومیه به مصاف تیم فولاد سیرجان رفت. آذرباتری در این مسابقه ست اول را با نتیجه ۲۵ بر ۱۲ واگذار کرد سپس توانست ست دوم را با نتیجه  ۲۵ بر ۲۳ به نفع خود تمام کند ولی این فولاد سیرجان بود که توانست دو ست بعدی بازی را با نتیجه های ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۶ به سود خود تمام کند.

بازی بعدی تیم آذرباتری ارومیه در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال، روز ۱۵ دی ماه در مقابل تیم مس رفسنجان در سالن غدیر ارومیه خواهد بود.

انتهای پیام


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا