اصفهان

سوخت تراکتورهای بدون پلاک قطع می‌شود/ پایان آذر آخرین فرصت شماره‌گذاری

امیر صفرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در شهرضا با بیان اینکه سوخت مشمول کالای قاچاق است و برای تراکتورها کارت سوخت صادر می‌شود،‌ اظهار داشت: با همکاری پلیس راهور از تعداد ۷۰۰ دستگاه تراکتور در شهرضا ۶۵۰ دستگاه شماره‌گذاری شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرضا افزود: ۵۰ دستگاه هنوز شماره‌گذاری نشده و لازم است کشاورزان در راستای انجام به موقع پلاک‌گذاری اقدام کنند تا در آینده مشکلی از بابت تأمین سوخت متوجه آن‌ها نشود.

وی با بیان اینکه در هر فصل زراعی نزدیک به ۸۰۰ هزار لیتر گازوئیل برای ماشین‌آلات نیاز است، گفت: پلاک‌گذاری تراکتورها و کمباین‌ها در شهرضا ساماندهی شده است و تعداد محدودی که باقی مانده تا پایان آذر ماه باید شماره‌گذاری شوند.

صفرپور با تأکید بر اینکه تراکتورها باید برای دریافت سوخت شماره‌گذاری شوند، بیان کرد: سوخت بر اساس پلاک داده می‌شود و کلیه دارندگان تراکتور تا آخر آذرماه فرصت دارند نسبت به شماره‌گذاری ماشین‌آلات کشاورزی خود اقدام کنند، اگر ماشین‌آلات کشاورزی شماره‌گذاری نشوند سوخت به آن‌ها تعلق نمی‌گیرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرضا خاطرنشان کرد: شماره‌گذاری ماشین‌آلات کشاورزی یکی از ضروریات خدمت‌رسانی مطلوب در عرصه مکانیزاسیون با هدف هویت‌بخشی و شناسنامه‌دار کردن ماشین آلات کشاورزی و جلوگیری از قاچاق سوخت است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ح/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا