لرستان

تخصیص ۱۸۴ میلیارد تومان اعتبار عمرانی ورزش لرستان در سال گذشته

تخصیص ۱۸۴ میلیارد تومان اعتبار عمرانی ورزش لرستان در سال گذشته

به گزارش برگزیده های ایران لرستان ،سید آرش قیاسیان در جلسه هم اندیشی روسا و نواب روسای هیات های ورزش استان ، اظهار کرد: در سال گذشته باعنایت ریاست محترم جمهوری ، پیگیری های استاندار محترم و هم افزایی نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی ۱۸۴میلیارد تومان اعتبار در حوزه پروژه های عمرانی_ ورزشی تخصیص داده شد.

وی افزود با توجه به این اعتبارات تلاش کردیم تا ۵۲ پروژه عمرانی _ورزشی نیمه تمام در کلیه سطوح مختلف استان را در مسیر تکمیل قرار دهیم.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با بیان اینکه امسال نیز با عنایت استاندار محترم اعتبارات خوبی در بخش عمرانی _ ورزشی در نظر گرفته شده است ، تصریح کرد: در اوایل امسال با مساعدت مقام عالی وزارت ورزش وجوانان در فصل پنجم اعتباراتی به هیات های ورزشی باتوجه به ظرفیت ها و پیشنهادات این هیات ها ازجمله در جهت برگزاری میزبانی ها تزریق می کنیم.

قیاسیان با تقدیر از بسیج ورزشکاران استان ومعاونت تربیت بدنی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) در جهت برگزاری پرشور شش میزبانی به یاد و نام کنگره شهدا، گفت: ۴۸۲ برنامه فرهنگی ورزشی در سال گذشته توسط ورزش وجوانان استان برگزار شد.

وی عنوان کرد: سال گذشته در میزبانی اسکی آلپاین ، جودو فیتنس چلنج با همکاری بین بخشی سربلند بیرون آمدیم که امیدواریم این همکاری ها توسط هیات های ورزشی با نگاه اندیشمندانه و منتهی به آمایش سرزمینی در ورزش و همراهی با فدراسیون ها در بعد های همگانی قهرمانی ، آموزش ، استعداد یابی می تواند همچنان ثمر بخش باشد.

قیاسیان از میزبانی لرستان برای برگزاری سه رویداد ورزشی در اردیبهشت ماه امسال خبر داد و گفت: برگزاری مسابقات جام‌ مینی فوتبال کشور از جمله این مسابقات خواهد بود.

وی به طراحی مدال حجاب توسط ورزش وجوانان استان نیز اشاره کرد و گفت: این مدال براساس نگاه مذهبی ، ریشه ای و ملی اسلامی برای کسانی که به موضوع حجاب لبیک می گویند طراحی شده است .

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با اشاره به برگزاری بازی های آسیایی پیش رو ، خاطر نشان کرد: چندین قهرمان از لرستان شانس حضور در این مسابقات را دارند که امیدواریم بتوانیم کسب سهمیه کنیم زیرا کسب سهمیه در بازی های آسیایی و جهانی باعث نگاه ویژه تری به استان در جذب اعتبارات و… می شود.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا