اخبار روز

وزیر آموزش و پرورش: ۵۷۲ هزار معلم به طرح رتبه‌بندی اعتراض داشتند/ پرداخت پاداش فرهنگیان بازنشسته آغاز شد

وزیر آموزش و پرورش: ۵۷۲ هزار معلم به طرح رتبه‌بندی اعتراض داشتند/ پرداخت پاداش فرهنگیان بازنشسته آغاز شد

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از بجنورد، رضا مرادصحرایی امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه آموزش و پرورش عزیز و گوهر ملت است اظهار داشت: هیچ فعالیتی در آموزش و پرورش زودبازده نیست ولی خوش‌بازده است.

وی با بیان اینکه نباید معلم در سر کلاس درس جز تعلیم و تربیت صحبت دیگری داشته باشد٬ افزود: پرداخت پاداش بازنشستگان از نیمه دوم همین ماه آغاز شده و تا پایان سال هم به اتمام می‌رسد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان خاطرنشان کرد: برای اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان ۴۳ هزار میلیارد تومان هزینه شد. در ابتدای این طرح اشکالاتی نیز وجود داشت که ۵۷۲ هزار نفر اعتراض داشتند اما یک به یک آن‌ها بررسی شد.

مراد صحرایی با بیان اینکه آینده هر کشوری در آموزش و پرورش آن ساخته می‌شود تاکید کرد: معلمان کلیدی‌ترین عناصر ایجاد تحول برای ساخت آینده هستند. اگر خراسان شمالی با همین سرعت پیش رود قطعاً آینده درخشانی در حوزه فرهنگی دارد.

مقام عالی وزارت آموزش و پرورش در راستای تاکیدات ویژه دانشگاه فرهنگیان گفت: از جمله استان‌هایی که برای جذب حداکثری دانشجو معلمان در دانشگاه فرهنگیان تاکید ویژه‌ای داشتیم خراسان شمالی بود که در حال حاضر وضعیت جذب خوبی داشته و در حالت مطلوب قرار دارد.

وی با بیان اینکه در آینده بسیار نزدیک ۱۲۶ پروژه مدرسه سازی با ۴۰۰ کلاس درس به وضعیت سرانه آموزشی خراسان شمالی اضافه می‌شود گفت: در یک دهه آینده وضعیت آموزش و پرورش استان کاملاً متفاوت خواهد بود.

/۳۱۱/.

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا