اخبار ورزشی

مورایس: صد درصد آماده‌ایم و باید بهترین نتیجه را کسب کنیم

مورایس: صد درصد آماده‌ایم و باید بهترین نتیجه را کسب کنیم

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران و به نقل از رسانه رسمی باشگاه سپاهان، ژوزه مورایس سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل آلمالیق ازبکستان اظهار داشت: از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا انتظار می‌رود که یک بازی عادلانه و منصفانه داشته و رقابت‌های خوبی را شاهد باشیم. این بالاترین سطح مسابقات آسیاست و امیدواریم که فردا یک دیدار بسیار خوب را شاهد باشیم و برای هواداران مسابقه بسیار خوبی را به نمایش بگذاریم.

کریمی: بازیکنان حرفه‌ای سپاهان اتفاقات گذشته را پشت سر گذاشتند/ برای صعود باید آلمالیق را ببریم

 

وی در ادامه شرایط حاکم بر تیمش را مطلوب خواند و گفت: بازیکنان ما از نظر روحی، فیزیکی، تاکتیکی و تکنیکی بهترین آمادگی را دارند و می‌توانم بگویم برای این مسابقه صد درصد آماده هستیم و باید بهترین نتیجه را در مسابقه کسب کنیم.

«ما هر روز کارمان را به بهترین شکل و جدی انجام می‌دهیم.»، سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان این جمله تصریح کرد: ما بازیکنان حرفه‌ای و باتجربه‌ای در مسابقات آسیایی داریم. حریف در این مسابقه نیاز به امتیاز دارد، اما ما هم نیاز به امتیاز داریم. همه نیاز به امتیاز در بازی داریم.

مورایس خاطر نشان کرد: فوتبال برای متحد شدن و دوست پیدا کردن است و از بازی فردا یک مسابقه باعدالت و منصفانه نیاز داریم. ما به حریف‌مان، فرهنگ ازبکستان و هواداران احترام می‌گذاریم. اهالی فوتبال به فوتبال فکر می‌کنند و امیدوارم در‌ فوتبال به تفاوت‌ها و در کنار هم بودن احترام بگذاریم.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا