کردستان

کشف ۲۰ دستگاه ماینر پیشرفته در بانه/جیب‌بر حرفه‌ای در سنندج دستگیر شد

سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در سنندج اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان بانه در راستای اجرای طرح شناسایی و برخورد با فعالیت دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال، محل نگهداری دستگاه‌های استخراج رمز ارز را شناسایی کردند و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی گفت: مأموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی از محل مورد نظر بازدید و ۲۰ دستگاه ماینر پیشرفته استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی تجهیزات کشف شده را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، افزود: در این راستا پرونده به مرجع قضائی ارسال و تلاش جهت دستگیری متهم یا متهمان ادامه دارد.

سردار آزادی تصریح کرد: پلیس با هرگونه اخلال در روند اقتصادی کشور طبق قانون برخورد جدی می کند و شهروندان در صورت مواجه شدن با موارد مشابه ، از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ موضوع را در میان بگذارند.

دستگیری جیب‌بر حرفه‌ای در سنندج 

در ادامه گفت:‌ در پی وقوع چندین فقره جیب بری در شهرستان سنندج، بررسی موضوع در دستور کار، کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفته و با بررسی سرنخ‌ها، یک نفر سارق حرفه‌ای شناسایی که با بکارگیری شگردهای پلیسی، در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

سردار آزادی ادامه داد : متهم در تحقیقات بعمل آمده به ۱۲ فقره جیب‌بری اعتراف کرد که با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد. را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۲۱ تن چوب قاچاق در سقز

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: ماموران پاسگاه انتظامی بخش سنته شهرستان سقز هم طی دو عملیات در سطح حوزه استحفاظی موفق به شناسایی ۲ دستگاه کامیون بنز حامل بار چوب قاچاق شدند.

سردار آزادی تصریح کرد: در بررسی ماموران از کامیون‌های مذکور، مقادیری چوب قاچاق به وزن بیش از ۲۱ تن کشف شد.

وی با اشاره به تشکیل پرونده قضایی در این رابطه و تحویل متهمان به مقامات قضایی، خاطرنشان کرد کارشناسان اداره منابع طبیعی، ارزش ریالی چوب‌های قاچاق کشف شده  ۸۵۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا