Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
کلامی با مدیرکل آینده آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد/حق این عده پایمال نشود - خبرگزاری برگزیده های ایران
کهگیلویه و بویراحمد

کلامی با مدیرکل آینده آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد/حق این عده پایمال نشود

به گزارش برگزیده های ایران از گچساران؛ المیرا مرادیان فعال حوزه اجتماعی و تعلیم و تربیت به نمایندگی از جامعه مربیان پیش دبستانی‌های غیر دولتی استان کهگیلویه و بویراحمد طی یادداشتی چنین متذکر شده که گر به دست و پا نپیچد خار صحرای وجود/ می توان ملک دو عالم را به یک جولان گرفت؛  هر که چون صائب قدم بر کرسی همت نهاد/ می تواند تاج رفعت از سر کیوان گرفت.

سخن امروز ما با مدیرکل آینده آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد است که به دور از حواشی سیاسی پیرامون انتصابات مدیریتی استان، زمزمه های انتصاب مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان به گوش می‌رسد. 

جمع کثیری از مربیان پیش دبستان‌های غیر دولتی زیر نظر آموزش و پرورش، دارای گزینش آموزش و پرورش و دارای سوابق کاری بالا که سال‌هاست برای تعلیم و تربیت کودکان این سرزمین تلاش کرده‌اند، و کلاس داری خود را به آموزش و پرورش اثبات کرده اند، از آنجا که فاقد امنیت شغلی هستند تقاضای رسیدگی به وضعیت شغلیشان را دارند.

این جمع از مربیان پیش دبستان های غیردولتی، اختصاص کد پرسنلی و بیمه آموزش و پرورش را از مسئولان ذی ربط مطالبه می‌کنند که انتظار داریم مدیرکل آینده آموزش و پرورش استان پی‌گیر این موضوع باشند.

ضمن اینکه این دسته از شاغلان بلاتکلیف آموزش و پرورش چندین بار جهت پیگیری به اداره کل آموزش و پرورش و استانداری و سایر مراجع حتی تا مرکز مراجعه کرده ولی به نتیجه‌ای نرسیده‌اند. 

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا