اخبار ورزشی

سلیمان‌زاده: همه تیم‌ها به اندازه خودشان تقویت شده‌اند/ الهامی جزو مربیان کاربلد فوتبال ماست

سلیمان‌زاده: همه تیم‌ها به اندازه خودشان تقویت شده‌اند/ الهامی جزو مربیان کاربلد فوتبال ماست

– اخبار ورزشی –

رامتین سلیمان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، در مورد آخرین وضعیت مس رفسنجان اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت تیم خوب است. ما دو اردوی خوب را در سرچشمه و ارمنستان پشت سر گذاشتیم و تا الان هم سه بازی تدارکاتی انجام دادیم. امیدوارم تا شروع لیگ به شرایط ایده‌آل برسیم. تیم ما برای فصل بعد با تغییرات نسبتاً زیادی مواجه شده است و طبیعتاً برای هماهنگی کامل نیاز به زمان داریم.

آذرباد: صحبت‌های فصل قبل الهامی نباید حساسیت ایجاد کند/ بعضی‌ها دوست دارند مس وارد حاشیه شود

 

وی درباره انتخاب ساکت الهامی به‌عنوان سرمربی مس رفسنجان تأکید کرد: ابتدا باید از زحمات محمد ربیعی تشکر کنم که شرایط خوبی را در مس رفسنجان ایجاد کرد و برای او آرزوی موفقیت دارم. ساکت الهامی هم به گفته خودش برای ادامه راهی که مس با ربیعی در این چند سال طی کرده به تیم ما آمده است و امیدوارم موفق باشد. الهامی جزو مربیان کاربلد فوتبال ماست که سابقه دو قهرمانی در جام حذفی را هم دارد.

مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان راجع به اینکه آیا آنها می‌توانند در فصل آینده رتبه‌ای بهتر از پنجمی به دست بیاورند، یادآور شد: همه تیم‌ها به اندازه خودشان تقویت شده‌اند و مطمئناً کار ما در فصل آینده سخت‌تر خواهد شد. لیگ فصل بعد مثل هندوانه در بسته است و نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد، ولی اگر مس مثل سال‌های گذشته به خوبی پشتیبانی شود می‌توانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. 

/

 

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا