خوزستان

کلانتری: مقصر اول و آخر شکست من هستم/ نفتی‌ها باهوش بودند

به گزارش برگزیده های ایران از خوزستان، علی‌اصغر کلانتری پس از شکست تیم فوتبال فجرسپاسی مقابل نفت مسجد سلیمان در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: کسب این ۳ امتیاز حساس را به تیم نفت مسجد سلیمان تبریک می‌گویم. در مورد بازی هم باید بگویم که در گل اولی که دریافت کردیم برعکس جریان بازی بود. روی ارسال از کنار و غفلت بازیکنان گل خوردیم. در کل اگر ما از نظر فنی خوب بازی کرده باشیم و موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم و حاکم مطلق بازی بودیم بازهم ۳ امتیاز به تیم نفت رسید، چون آنها باهوش عمل کردند.

وی ادامه داد: در نیمه دوم می دانستیم که آنها روی ضدحملات برنامه خواهند داشت. چون در نیمه اول دو گل زده بودند. با تمام توضیحات این شکست را به گردن بازیکنان نمی‌اندازم؛ مقصر این نتیجه من هستم. مشکلات فنی را هم باید حل کنیم و آخرالزمان نشده است. وقتی میتوانیم مقابل نفت اینقدر خوب بازی کنیم، اما خیلی راحت گل بخوریم حتماً مربوط به عدم تمرکز بازیکنان است. به عنوان مسئول فنی حتماً باید این موضوع را بررسی کنم و مسئول اول و آخر شکست امروز خودم هستم.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی درمورد عملکرد تیم داوری در این بازی گفت: به تیم داوری تبریک می‌گویم. تیم داوری خیلی خوب قضاوت کرد و روز راحتی از نظر داوری بود.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا