اخبار ورزشی

توافق منچستریونایتد و رشفورد برای عقد قراردادی ۵ ساله

توافق منچستریونایتد و رشفورد برای عقد قراردادی ۵ ساله

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، مدیران باشگاه منچستریونایتد که مدتی است برای تمدید قرارداد مارکوس رشفورد با این بازیکن در حال مذاکره است، سرانجام با او به توافق رسید. نشریه انگلیسی «اتلتیک» گزارش داد؛ منچستریونایتد با رشفورد ۲۵ ساله برای عقد قرارداد جدید پنج ساله‌ای به توافق رسید. مذاکرات طرفین در مراحل پایانی‌اش است و او با امضای قرارداد جدید خود را تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۸ به منچتسریونایتد متعهد خواهد کرد.

رشفورد برای ماندن در منچستریونایتد، پیشنهادهای وسوسه‌انگیزی از انگلیس و باشگاه‌های خارجی دیگر را رد کرد. این مهاجم انگلیسی که قرارداد فعلی‌اش با شیاطین سرخ تنها یک فصل دیگر اعتبار دارد، تاکنون در ۳۵۹ بازی برای منچستریونایتد به میدان رفته و آمار ۱۲۳ گل‌زده و ۶۸ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

فیلم واکنش‌های دیدنی اونانا؛ خرید جدید منچستریونایتد

مارکوس رشفورد که در سال ۲۰۰۵ و در سن هشت سالگی به عضویت آکادمی باشگاه منچستریونایتد درآمد و ۱۰ سال پس از آن هم به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کرد، تاکنون با شیاطین سرخ یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس، دو قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس، یک قهرمانی در جام خیریه انگلیس و یک قهرمانی در لیگ اروپا را تجربه کرده است.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا