خراسان رضوی

کلنگ احداث ۴۲ کلاس درس در مناطق محروم خواف به زمین زده شد

به گزارش برگزیده های ایران از خواف، در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و با هدف ارتقا و توسعه عدالت آموزشی، کلنگ احداث ۴۲ کلاس درس توسط شرکت فولاد سنگان خواف در تعدادی از روستاهای محروم خواف به زمین زده شد.

حسین سنجرانی فرماندار شهرستان خواف با تمجید از این اقدام ارزشمند مدیرعامل فولاد سنگان خواف گفت: فولاد سنگان از شرکت های پیشرو در عمل به مسئولیت های اجتماعی در این منطقه است که اقدامات ارزشمندی در توسعه و آبادانی شهرستان خواف به اجرا گذاشته است.

علی امرایی مدیرعامل شرکت فولاد سنگان نیز با اشاره به اهمیت مسئولیت‌های اجتماعی و ضرورت توسعۀ متوازن در این منطقه خاطرنشان کرد: کلنگ ساخت این کلاس ها در نقاط محروم و کم برخوردار این شهرستان با هدف ارتقای سطح کمی و کیفی آموزش بر زمین زده شد و امیدواریم با هم افزایی آموزش و پرورش خواف، شاهد توسعه روزافزون آموزش و مهارت افزایی در منطقه باشیم.

علی ابری اول معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز با تمجید از اقدامات فولاد سنگان در منطقه گفت: توسعه یافتگی در ابعاد مختلف، جز با جاری سازی فرهنگ توسعه در لایه لایه اقشار جامعه رخ نخواهد داد. استقلال کشور در گرو اهمیت به آموزش و پرورش  است و در دنیای صنعتی امروز، اگر فاقد سیستم آموزش بروز و پویا باشیم، فرصت رقابت را از دست خواهیم داد.

گفتنی است کلنگ احداث این کلاس ها در قالب طرح های ۶ و ۳ کلاسه در روستا و شهرهای رزداب، زوزن، برآباد، چاه زول، مهرآباد، حسن آباد، سده، قاسم آباد، سلامی و خواف بر زمین زده شد.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا